Gartner Magic Quadrant Saha Servis Yönetimi raporunda IFS’i, Kurumsal Servis Yönetimi çözümü ile de “Lider” kategorisinde gösterdi.
Global kurumsal uygulamalar şirketi IFS, Gartner Magic Quadrant 2014 raporlarında ERP raporu ile birlikte Saha Servis Yönetimi için de ‘Lider’ kategorisinde değerlendirildi. Gartner’in IFS’i ‘Lider’ olarak konumlandırmasının en önemli nedeninin IFS’in oldukça kapsamlı ve esnek Kurumsal Servis Yönetimi çözümlerine yaptığı yatırımlar ve sürekli geliştirmesi gösteriliyor.
IFS Amerika CEO’su ve IFS’in Kurumsal Servis Yönetimi Mükemmeliyet Merkezi İdari Destekçisi Cindy Jaudon, “Saha Servis Yönetimi alanında Gartner Magic Quadrant raporunda ‘Lider’ olarak görülmekten mutluluk duyuyor ve bunun ürünümüz ile servis şirketlerine sağladığımız verimin bir kanıtı olduğuna inanıyoruz.” dedi ve devam etti: “Ayrıca bu rapor sahada, fabrikada, evde veya ofiste, depo ortamında, lineer veya diğer sermaye varlıklarında, kısaca herhangi bir tarzda servis yönetiminin gerekli olduğu her yerde servis için bir çözüm sunabildiğimiz anlamına gelen global proje becerilerimizi ve partner ağımızı büyütme odağımızı da vurguluyor. Biz bu güce, ‘The Power of Any’ yani ‘Hepsi Olmanın Gücü’ diyoruz ve bunu, IFS Kurumsal Servis Yönetimi ile sunuyoruz.” dedi.
Raporda tanımlanan kriterler, anahtar endüstri etmenleri olarak bulutta ve mobilitedeki yükselişi gösteriyor. Yakın tarihli bir Gartner Saha Servis Yönetimi anketi de katılımcıların %85’inin ya hali hazırda mobil saha servis uygulamaları kullandığını ya da 24 ay içinde kullanmayı planladığını gösterdi. Ek olarak, mobilite de katılımcıların %60’ından fazlası için ilk üç karar kriteri arasında yer aldı.
Gartner, ‘Liderler’ kategorisindeki şirketleri şöyle tanımlıyor: “Liderler, binlerce teknisyene ve ölçeklendirilebilir sağlam bir programlama motoruna sahiptir ve teknolojinin servis profesyonellerinin iş hedeflerine ulaşmasına nasıl yardımcı olabileceği konusunda piyasayı belirleyen bir vizyon sergiler. Liderler, ürünler ve hizmetler yoluyla bu vizyonu uygulamaya dökme becerisine sahiptir ve de gelir ve kazanç biçimde güçlü iş sonuçları elde etmiştir. Liderlerin çok çeşitli dikey endüstrilerde 1000’in üzerinde kullanıcının olduğu birden çok noktası ile Kuzey Amerika, Avrupa-Orta Doğu-Afrika ve Asya/Pasifik bölgelerinde önemli ve başarılı müşteri uygulamaları vardır. Pazardaki diğer sağlayıcılar, kendilerini Liderlere göre ölçümler ve de onların stratejilerini ve taktiklerini taklit etmeye çalışır veya kopyalar. Liderler, kurulu baz derinliklerine bağlı olarak pazardaki güçlerini ortaya koyar ve de değerlendirildikleri kriterler için tüm kategorilerde pazar trendlerine etki eder. Yazılımlarının kullanıcıları, endüstride diğerlerine kıyasla rekabet avantajı elde ettiklerini hisseder.”
William McNeill, Michael Maoz ve Jason Wong tarafından hazırlanan Gartner Magic Quadrant raporunun ücretsiz bir kopyasını, IFS web sitesinde bulabilirsiniz.
20