P&G Türkiye #banabak’ın sonuçlarını açıkladı

P&G Türkiye’nin kişisel bakım markalarıyla başlattığı #banabak Gençlik Hareketi, Youtube kanalında 1 ayda ortalamanın 25 kat üzerinde takipçi çekerek Türkiye’nin en fazla aboneye sahip marka kanalı oldu.

Ünlü Vlogger’lardan videolar içeren Salon #banabak kanalında bu dönemde görüntülenme 7.5 milyonu, takipçi sayısı 200 bini, beğeni ise 29 bini aştı. Hareketin yüzü olmayı sürdüren Özge Özpirinççi ile Vlogger’ın bir araya gelerek Salon #banabak’ın açılışını duyurduğu video ise Ocak 2016’da Youtube reklamları içinde tüm kategorilerde 2’inci olarak önemli bir başarıya imza attı.

P&G Türkiye’nin Orkid, H&S, Gillette, Max Factor, Pantene, İpana, Oral-B gibi kişisel bakım markalarıyla birlikte hayata geçirdiği #banabak Gençlik Hareketi, ikinci yılına dijital mecralardaki etkisini artırarak girdi. Gençlere, “İyi görünmenin en havalı yolu, olduğun gibi olmak. Kendinden fazlasına ihtiyacın yok” mesajıyla seslenen yeni nesil gençlik hareketinin Youtube kanalı olan ‘Salon #banabak’, 1 ayda Türkiye ortalamasının 25 kat üzerinde takipçi toplayarak rekor kırdı. Salon #banabak, 206 binden fazla abone sayısına ulaşarak Türkiye’nin en çok takip edilen marka kanalı oldu. Türkiye’deki tüm Youtube kanalları içinde ise ilk 100’e girdi.

Youtube reklamları içinde tüm kategorilerde 2’inci

Gençlere yönelik “havalı, faydalı ve eğlenceli” içerikler sunmak üzere yaratılan ve Türkiye’nin önde gelen Vlogger’larının bir araya gelerek dikkat çekici konuları ele aldığı Salon #banabak’taki videolar 1 ay gibi kısa bir sürede 7.5 milyondan fazla görüntülendi, 29 binden fazla beğeni topladı ve 3 bin 700’den fazla kişi tarafından paylaşıldı.

Hareketin yüzü olmayı sürdüren Özge Özpirinççi ile Vlogger’ın bir araya gelerek Salon #banabak kanalının açılışını duyurduğu video ise Ocak 2016’da Youtube reklamları içinde tüm kategorilerde 2’inci olarak önemli bir başarıya imza attı. Salon #banabak’ın başarısı Youtube’la da sınırlı kalmadı. Salon #banabak içerikleri Facebook üzerinden 4.6 milyon, Instagram’da 4.5 milyon, Twitter’da ise 400 bin kişiye ulaşırken, bu etkileşimler hareketin sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayılarına da olumlu yansıdı.

Banabak_Infografik-cw-hbr

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu