Oracle ve Snapchat, dijital reklamcılığın fiziksel dünya üzerindeki etkisini ölçmek için işbirliği yaptıklarını duyurdu.
Oracle Veri Bulutu ve Snapchat birlikte Snapchat’te gerçekleştirilen pazarlama kampanyaları sayesinde mağaza satışlarındaki artışı ölçüyor. Kampanyaların mağaza içi satışlar üzerindeki etkisini analiz etmek suretiyle Oracle Veri Bulutu, paketlenmiş tüketici ürünleri alanında reklam verenlerin, Snapchat üzerinde devam eden pazarlama çalışmalarını ölçmelerine ve daha da geliştirmelerine yardımcı olacak.
Oracle Veri Bulutu ayrıca önde gelen kozmetik, kişisel bakım, temizlik, hazır gıda ve içki markalarının Snapchat üzerinde sürdürdüğü 12 farklı paketlenmiş tüketici ürünü kampanyasıyla mağaza içi satışlarda gerçekleşen artışın analiz edildiği yeni bir araştırmayı da yayınladı. Elde edilen bulgular şunları gösteriyor:
- Snapchat’teki reklam kampanyalarının %92’si, mağaza içi satışlarda önemli bir artış sağlıyor
- Snapchat reklam kampanyaları, satışlardaki artışın temel etken olduğu tüm önemli ölçüm alanlarında Oracle Veri Bulutu normlarını aşıyor.
“Snapchat reklam verenlerine, kampanyalarının etkinliğini anlamalarına ve geliştirmelerine yardımcı olmak için tarihteki en hızlı büyüyen platformlardan biriyle çalışmaktan mutluluk duymaktayız” diyor Oracle Veri Bulutu’ndan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Eric Roza. “Çevrimdışı satış verilerini son teknoloji ürünü analitiklerle birleştirmek suretiyle Snapchat reklam verenlerine yatırımlarından elde ettikleri getiriyi azami seviyeye çıkartabilmelerine ve daha yüksek karlar elde edebilmelerine yardımcı olabilmekteyiz.”
“Reklam verenleri hep dinledik ve ihtiyaç duydukları verileri her zaman kendilerine sunduk,” diyor Snapchat’te Küresel Gelir Operasyonları Başkanı Clement Xue. “Bu araştırma, Snapchat’in reklam verenler için satışları yönlendirme konusunda daha etkili olduğunu gösteriyor ve bu ölçüm çözümünü daha da geliştirerek sunmaktan memnuniyet duymaktayız.”