Turkcell Londra’dan dört ödülle döndü

Turkcell, Loyalty Magazine Awards 2016’da “Yılın Şirketi” ödülüne layık görüldü. Turkcell’in GNÇ Uygulaması, Turkcell Platinum ve Turkcell Trafom Güvende de kategorilerinin en iyisi seçildi.

Müşteri odağını her fırsatta vurgulayan Turkcell, müşteri sadakati alanında EMEA bölgesinin en önemli organizasyonu kabul edilen Loyalty Magazine Awards tarafından “Yılın Şirketi” ödülüne layık görüldü. Loyalty Magazine tarafından verilen ödüller, 21 Haziran 2016 Salı günü Londra’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Turkcell törenden “Yılın Şiketi” dahil dört ödülle döndü. 12 kategoride finale kalan Turkcell organizasyon kapsamında ayrıca; GNÇ Uygulaması ile “Sadakati Geliştirmek için En İyi Oyunlaştırma” ve Turkcell Platinum ile “En İyi Kullanıcı Deneyimi” kategorilerinde ödüllendirilirken, Turkcell Trafom Güvende “Oyun Değiştiren Ödülü”ne layık görüldü.

Uluslararası arenada yakaladıkları bu başarıdan duydukları gurur ve mutluluğu vurgulayan Turkcell Müşteri ve Deneyimi Yönetimi Grup Başkanı Doğuş Kuran “Kurulduğumuz tarihten bu yana müşteri sadakatini sağlamak bizim için birincil derecede öneme sahip oldu ve bundan sonra da öyle olacak.” dedi.

Loyalty Magazine Awards, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde müşteri sadakati alanında fark yaratan, inovatif projeleri ödüllendiriyor. Müşteri sadakati, ilişkileri ve buna bağlı veri yönetimi, müşteriyi anlama, teknoloji kullanımı, oyunlaştırma, müşteri ilişkileri yönetimi ve kurumsal sosyal sorumluluk alt disiplinlerinde sıra dışı çalışmalarıyla öne çıkan şirket ve organizasyonların başarılarını ödüllendiren organizasyonda, bu yıl 26 kategori altında değerlendirme yapıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu