Zoom Video Communications, 31 Temmuz’da sona eren mali ikinci çeyrek sonuçların açıkladı ve şirketin toplam gelir 663,5 milyon dolara ulaştı. Covid-19 kısıtlamalarının ortasında yeni müşterilerin platforma katılmasıyla bir önceki yıla göre yüzde 355 artış gösterdi.
Zoom yaptığı açıklamada, ikinci çeyreğin sonunda 10’dan fazla çalışanı olan yaklaşık 370 bin 200 müşteriye sahip olduğunu ve geçen mali yılın aynı çeyreğine göre müşterilerinin yaklaşık yüzde 458 arttığını söyledi.
Zoom Kurucusu ve CEO’su Eric Yuan yaptığı açıklamada, “Güçlü icraatımızla birlikte dünyanın dört bir yanındaki insanları birbirine bağlı tutma çabamız, ikinci çeyrekte yıllık bazda yüzde 355’lik gelir artışı sağladı.” dedi.
Covid-19 kısıtlamalarıyla başa çıkmak için platformu kullanan daha fazla insanla Zoom, gelir görünümünü yaklaşık 2,37-2,39 milyar dolara veya yıldan yıla yüzde 281’den yüzde 284’e yükseltti. Şirket, mali yılın ikinci çeyreğindeki operasyonlardan elde edilen GAAP gelirinin, 2020 mali yılının ikinci çeyreğindeki 2,3 milyon dolara kıyasla 188,1 milyon dolar olduğunu söyledi.
Zoom, mali üçüncü çeyrekte toplam gelirin 685 milyon ila 690 milyon dolar arasında ve operasyonlardan GAAP dışı gelirin 225 milyon ila 230 milyon dolar arasında olmasının bekliyor. 2021 mali yılının tamamı içinse toplam gelirin 2,37 milyar ila 2,39 milyar dolar arasında olması öngörülüyor.