Journal’ın kaynaklarına göre, eğer bir satın alım gerçekleşirse Slack piyasa değerinin üzerinde satılabilir; çünkü Slack’in piyasa değeri, rapordan önce yaklaşık 17 milyar dolarken hisse fiyatındaki sıçrama sonucunda 20 milyar doları geçti.
Slack, son çeyrekte 130 binden fazla müşterisi olduğunu bildirdi ve şirket, Eylül 2019’da kullanıcı sayılarının 12 milyondan fazla olduğunu paylaştı. Yayınlanan rapor, Salesforce’un müşteri ilişkileri yönetimi platformu için bir sohbet aracı sunmasını hemen sonrasında ortaya çıktı. Satış ve müşteri hizmetleri ekiplerini hedefleyen araç, aynı zamanda ekipleri önemli olaylarda otomatik olarak haberdar etme yeteneği gibi iş birliği özelliklerini de sağlıyor. Salesforce eğer Slack’i satın alırsa, CRM’indeki yerel iş birliği yeteneklerini güçlendirmek için ekip sohbeti sağlayıcısının teknolojisini kullanacak.
Salesforce-Slack anlaşması, diğer platformlar için daha fazla rekabet anlamına geliyor. Salesforce, anlaşmanın tamamlanması durumunda Slack’i dünyanın en büyük şirketlerine tanıtmak için pazar erişiminden faydalanabilir.
Salesforce, yeni pazarlara açılmak için büyük satın alımlara açık bir şirket. Geçen yıl, Tableau’yu satın almak için 15,7 milyar dolar harcayan şirket, MuleSoft için de 6,5 milyar dolarlık bir anlaşma imzalamıştı.