Patentin özeti, bu uygulamanın uygulamaları tarafından sağlanan, kullanıcının interaktif deneyimini ve park etme kolaylığını geliştirebilen bir akıllı araca uygulanan bir otomatik park interaktif yöntemini kapsıyor. Biraz karışık gelmiş olabilir, daha detaylı anlatacak olursak: Temel olarak yerleşik sistem, park yerinin sanal üstten görünümünü merkezi kontrol panelinde gösterecek ve ardından kullanıcı, aracı sanal park noktalarından herhangi birine taşımak için dokunmatik tabanlı kontrolü kullanabilecek. Kullanıcıdan onay aldıktan sonra araç otomatik olarak konuma park edecek.
Sistemin düzgün çalışması için sistem birden fazla çevre görüş kamerası gerekiyor. Bir park alanı ayarlama modülü, bir üstten görünüm dikiş modülü, bir algılama modülü ve bir yol planlama modülü olarak alt bölümlere ayrılabilir. Bu patentin odak noktası, otomatik park sisteminin akıllı etkileşim deneyimini iyileştirerek kullanıcıların bu tür yeni işlevleri kullanmasını kolaylaştırıyor.
Şirket, birkaç ay önce bir araç navigasyon yöntemi için patent başvurusunda bulunmuştu. Patent belgesi navigasyon yöntemini, cihazını, sistemini açıklarken akıllı sürüş teknolojisi alanına da bağlı idi.
Bu navigasyon yöntemi, bir navigasyon rotası oluşturmak ve bunu kullanıcının akıllı telefonuna göndermek için birden fazla kamera tarafından çekilen görüntülerin alınmasını ve birden fazla kamera tarafından çekilen görüntülere dayalı olarak hedef aracın konum bilgilerinin alınmasını içeriyor.
Huawei, mobil işle ilgili sorunlarla karşılaşmaya başladığından beri şirket stratejisini yeni nesil iletişim, elektrikli araçlar, akıllı arabalar ve daha fazlası dahil olmak üzere fütüristik teknolojilere odaklanacak şekilde değiştirdi.