Appian, doğal dil girişini artırma girişimlerinin yanı sıra, sözleşmelerin de otomatik olarak dijitalleştirilmesi için yeni özellikler oluşturduklarını duyurdu. Önceden eğitilmiş LLM’lerin Appian platformuna uygulanmasıyla birlikte firma, yakında müşterilerin kullanımına sunulacak olan yeni otomatik analitik çözümler hazırladıklarını belirtti.
Basit kullanıcı girişlerine dayanan ve ayrıca Appian’ın Data Fabric entegrasyonunu kullanan sistem, veri alımı için istemleri otomatik olarak oluşturma ve sade İngilizce cümlelerden karmaşık veri görselleştirmeleri yaratma becerisine sahip. Bunlar, çalışma sürecinde kullanıcıların işine fazlasıyla yarayacak.
Appian yöneticileri, sistemin yeni AI yeteneklerine de dikkat çekiyor. Ayrıca Appian, sözleşme taslağı hazırlama sürecini otomatikleştirerek kamu sektörü kurumlarına yardımcı olmayı amaçlayan Sözleşme Yazma çözümünden de bahsediyor.
Uzmanlar önceden kaydedilen bir video yardımıyla, birkaç doğal dil istemi kullanılarak dijital hale getirilen bir garanti talep formunu da örnek olarak gösteriyor. Appian’ın AI sistemi hem isteğe bağlı hem de gerekli alanlara ek olarak orijinal komut isteminde açıklandığı gibi şirket markasını içeren bir dijital kopya oluşturabiliyor. Hatta konuyla ilgili olarak uzmanlar şunları da söylüyor: “Bunun, alacağınız saatlerle karşılaştırıldığında, oldukça büyük bir üretkenlik artırıcı etken olacağını düşünüyoruz. Bu büyük dil modelleri, temel düzeyde doğal dil anlayışı sağlıyor ve ortaya çok güzel işler çıkarıyor. Ama bizim için değer, bunu Appian yazılımının bağlamıyla eşleştirmek ve ayrıca bu doğal dil anlayışının bir uygulamaya dönüşmesini sağlamak.”
Genel olarak yeni AI sistemine bakıldığında, birçok işin saniyeler içerisinde yapıldığını görmek mümkün. Yakın gelecekte ise müşteriler doğal dil komutlarıyla bilgi talepleri oluşturabilecekler. Ayrıca firma üretken yapay zekanın SAIL kod ortamı boyunca daha fazla entegrasyonunu hedeflediğini de açıklıyor.