Yönetişim, risk ve uyum danışmanlık hizmetleri (GRC Services) alanında global eksende çalışmalarını sürdüren Hollanda merkezli JURCOM, CMO (Chief Marketing Officer) görevine Murat Genca’yı getirdi.
Uluslararası yasal düzenlemelere uyum (IRC) konusunda çok sayıda sektörün lider kurumlarına yönetişim, risk ve uyum danışmanlık hizmetleri ve teknoloji çözümleri sağlayan JURCOM, pazarlama organizasyonunu üst düzey bir atama ile güçlendirdi. Şirketin CMO (Chief Marketing Officer) görevine Murat Genca getirildi. Özellikle BT sektöründe yirmi yılı aşan pazarlama ve iletişim deneyimine sahip Murat Genca,
içinde Microsoft, Advancity, Yellow Pages ve SmartMessage firmalarının bulunduğu başarılı kariyer yolculuğuna artık JURCOM bünyesinde devam edecek.
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İngilizce İktisat bölümü mezunu olan Murat Genca, stratejik pazarlama konusundaki uzmanlığının yanı sıra içerik pazarlaması alanında sektörde çalışmalar yapan ilk isimler arasında geliyor. Türkiye’de internet tabanlı içerik konusundaki ilk yayınlardan olan Tek. Net’in baş editörlüğüne imza atmış olan Murat Genca, Finans Dünyası başta olmak üzere çeşitli yayınlarda bilgi ve deneyimini kitlelerle paylaştı. Microsoft ve Yellow Pages gibi uluslararası markalarda da başarılı pazarlama ve marka iletişimi çalışmalarına imza atan Murat Genca, JURCOM’un global büyüme stratejilerinde etkin rol oynayacak pazarlama ekibini yönetecek.
Türkiye ve Hollanda’da yatırımları bulunan yenilikçi bir regtech şirketi olan JURCOM, global ölçekte farklı ülkelerde ve pazarlardaki uyum hizmetlerini Murat Genca liderliğinde daha ileriye taşıyarak daha yaygın bir coğrafyada müşteri portföyüne ulaşmayı hedefliyor.
Sektörde hayvanseverliğiyle de tanınan Murat Genca, ayrıca Rock müzik çalışmalarıyla da biliniyor. Murat Genca, dönem dönem sahne performanslarına da imza atıyor.