Veri, Yapay Zeka ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Gücü ile Üretkenlik ve Güvenilir Müşteri Deneyimleri Sağlıyor
Yeni Einstein 1 Veri Bulutu artık Einstein 1 Platform ile doğal olarak entegre edilmiş durumda, böylece müşteriler her türlü veriyi bağlayabilir ve müşterilerinin birleşik profilini oluşturabilir ve her müşteri deneyimine yapay zeka, otomasyon ve analitik ekleyebilirler.
Yapay Zeka, Einstein Copilot ile Salesforce CRM uygulamalarının yeni neslini destekliyor – iş ve müşteri verilerine güvenli bir şekilde dayalı olan konuşma temelli bir yapay zeka asistanı.
Yeni Einstein Copilot Studio, geliştiricilere düşük kodla ipucu ve beceri oluşturucularıyla özel üretken yapay zeka uygulamalarını kolayca inşa etme olanağı sunar.
“Pek çok işletme artık Veri Bulutu ve Einstein AI’in Einstein 1 Platform üzerinde doğal olarak bulunmasıyla üretkenliği artıran, maliyetleri azaltan ve harika müşteri deneyimleri sunan yapay zeka destekli uygulamalar ve iş akışları oluşturabilir.” – PARKER HARRIS, SALESFORCE’UN KURUCU ORTAĞI VE CTO’U
Salesforce, Einstein 1 Platform’u duyurdu. Bu platform, Salesforce Data Cloud ve Einstein AI yetenekleri için önemli gelişmeler sunuyor ve hepsi Salesforce’un temel meta veri çerçevesi üzerine inşa edilmiştir. Müşteri şirketleri için güvenilir bir yapay zeka platformu olan Einstein 1 Platform’u, şirketlere düşük kodla yapay zeka destekli uygulamalar oluşturma ve tamamen yeni CRM deneyimleri sunma yeteneği sağlar.
Neden Önemli: Müşteri verileri oldukça parçalanmış durumda. Ortalama olarak, organizasyonlar 1.061 farklı uygulama kullanıyor, ancak bunların yalnızca %29’u entegre edilmiş durumda. Kurumsal veri yığınları daha karmaşık hale geldi ve önceki bilgi işlem devrimleri – bulut, sosyal medya ve mobil – müşteri verilerinin büyük, izole edilmiş adalarını oluşturdu.
Salesforce’un orijinal meta veri çerçevesi, şirketlerin Salesforce uygulamaları arasında veriyi düzenlemelerine ve anlamalarına yardımcı olur – farklı uygulamaların temel platform üzerine inşa edilmesi, birbirleriyle iletişim kurabilmesi için ortak bir dil gibi. Şimdi bu, veriyi Salesforce meta veri çerçevesine haritalayarak, verinin nasıl yapılandırıldığına bakılmaksızın bir işletme boyunca verinin birleşik bir görünümünü oluşturur.
Bu, organizasyonlara düşük kod platform hizmetleri kullanarak her kullanıcı deneyimini özelleştirme ve verilerini kullanma olanağı sunar – yapay zeka tahminleri ve içerik oluşturması için Einstein; otomasyon için Flow; ve kullanıcı arayüzleri için Lightning dahil. Bu özelleştirmeler, maliyetli ve kırılgan entegrasyon kodu yazmadan organizasyonun temel uygulamalarının geri kalanına anında kullanılabilir hale gelir.
Ek olarak, Salesforce her yıl üç kez otomatik güncellemeler sunar ve meta veri çerçevesi, entegrasyonları, özelleştirmeleri veya güvenlik modellerini bozmadan herhangi bir güncellemeyi engeller.
Organizasyonlar Salesforce platformu üzerinde kolayca eklemeler yapabilir ve genişletebilirler.