Salesforce, Slack’teki müşteriler için güvenilir üretken yapay zekayı başlatıyor

Bu yetenekler, müşterilerin daha hızlı cevaplar bulmasını, bilgiyi özümsemesini ve fikirler üretmesini sağlayacak.

Yapay zeka destekli arama, kanal özetleri ve konu özetleri, çalışanların iş günlerini takip edebilmeleri için bilmeleri gerekenleri öne çıkartıyor ve önceliklendiriyor. Müşteriler, Slack AI özelliklerini kullanarak haftada ortalama 97 dakika tasarruf edebiliyor. SpotOn, Uber ve Anthropic gibi şirketlerden binlerce kullanıcı Slack AI pilot programına katıldı. İş ortağı ekosistemi, daha fazla yapay zeka destekli uygulamayı doğrudan Slack’e getiriyor.

Salesforce, Slack’te yerel olarak kullanılabilen güvenilir ve sezgisel, üretken bir yapay zeka (Generative AI) deneyimi olan Slack AI’nın kullanıma sunulduğunu duyurdu. Müşteriler, yapay zeka destekli arama, kanal özetleri, konu özetleri ve yakın zamanda da özetler özelliği için rehberli deneyimler aracılığıyla Slack’te paylaşılan kolektif bilgiden kolayca yararlanabilecekler. Bu yetenekler, müşterilerin daha hızlı cevaplar bulmasını, bilgiyi özümsemesini ve fikirler üretmesini sağlayacak.

Neden önemli:  Gartner’a  göre dijital çalışanların neredeyse yarısı işlerini verimli bir şekilde yapmak için ihtiyaç duydukları bilgileri bulmakta zorlanıyor . Bu, artan sayıda araç ve fikir alışverişi yöntemiyle birleştiğinde, çalışanların bilişsel yükünü artırıyor ve hızla yetişmeyi ve iş gününün zirvesinde hissetmeyi zorlaştırıyor. Yapay zeka, iç bilgiyi daha bağlamsal, alakalı ve bulunması ve önceliklendirilmesini daha kolay hale getirmek için muazzam bir potansiyele sahiptir.

Slack CEO’su perspektifi: Slack CEO’su Denise Dresser; “Son on yılda Slack, kişileri, uygulamaları ve sistemleri tek bir yerde bir araya getirerek çalışma şeklimizde devrim yarattı. Slack AI ile bu dönüşümü bir sonraki seviyeye taşımaktan heyecan duyuyoruz. Bu yeni yapay zeka yetenekleri, müşterilerimize Slack içindeki kolektif bilgiye erişme gücü veriyor; böylece daha akıllı çalışabilir, daha hızlı hareket edebilir ve zamanlarını gerçek inovasyon ve büyümeyi destekleyen işlere ayırabilirler. Üretken yapay zeka çağında Slack, ekip üretkenliğini artırmak için bir işletmenin her bölümünü birbirine bağlayan güvenilir, etkileşimli bir platformdur.”

Yenilik iş başında: Slack AI’nin arama ve özetleme yetenekleri, müşterilerin büyük hacimli bilgileri hızla bulmasına ve kullanmasına yardımcı olur. Bu özellikler güvenilirdir, kullanımı kolaydır ve eğitim gerektirmez. Kullanıcılar bu özelliklere rehberli, bağlamsal etkileşimler yoluyla erişir ve faydalarından yararlanmak için yeni beceriler öğrenmelerine gerek kalmaz. 

Satış Odağı: Satış ekipleri, operasyonlarını optimize etme ve ekip etkinliğini en üst düzeye çıkarmak konusunda baskı altındadır. Slack AI bu konularda ekiplere kolaylık sağlar.

Mühendislik Odak Noktası: Vaka yönetimi süreci zaman alıcı ve karmaşık olabilir. Slack AI ile mühendislik ekipleri bu süreçleri kolaylıkla yönetebilirler.

Slack’in güvenilir ve güvenli yapay zeka deneyimi: Güven, Salesforce’ta bir numaralı değerdir ve Slack, yapay zeka ürünlerini güvenli, sorumlu ve etik bir şekilde oluşturmaya kendini adamıştır. Slack AI, Slack’in altyapısı üzerinde çalışır ve müşterilerin beklediği aynı  güvenlik uygulamalarını ve uyumluluk standartlarını sunar.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu