-
Görsellere yatırım yapın.
Genç ağırlıklı platformların çoğu -Snapchat, Instagram, Tumblr- ve gençleri içeren daha geniş hedef kitlelere hitap eden platformlar –Pinterest- özellikle görsellere odaklanıyor. Stratejik dijital pazarlama ajansı Nina Hale Inc. Kurucusu ve CEO’su Nina Hale, “Bu hedef kitleye ulaşmanın en ideal yolu yararlanacak güçlü bir görsel havuza sahip olmaktır. Aynı zamanda bu görselleri Facebook ve Twitter gibi önde gelen sosyal merkezler üzerinde de kullanabilirsiniz” diyor ve ekliyor: “Esasında günümüzde gönderinizle dikkat çekebilmeniz için bir görsele sahip olmak zorundasınız. Bu sebeple güçlü bir görsel pazarlama repertuarına sahip olmak önemlidir.”
-
Mobil düşünün.
eMarketer’a göre akıllı telefon kullanıcı artışı çok yoğun ve öngörülebilir gelecek için gençler arasında büyümeyi sürdürecek. Dijital pazarlama ajansı Blue Fountain Media Kurumsal Pazarlama İletişimleri Müdürü Austin Paley, “işletmeler için bir mobil uygulama ya da mobil dostu bir web sitesi üzerinden mobil cihazlar üzerinde marka varlığına sahip olmak önemlidi. E-ticaret siteleri veya daha büyük bütçelere sahip olan perakendeciler için mobil uygulamalar aşikar bir seçenek. Fakat daha düşük bütçelere sahip olan işletmeler için mobil dostu web siteler harika bir seçenek” diyor.
Bu yazı IT PRO’nun 182. sayısında yayınlanmıştır.