2- İzleyicilerinizi anlamaya çalışın
Yeni Twitter topluluklarının artmasından sonra, Shah ve ekibi sosyal medya pazarı aracı SocialFlow kullanarak katılımcılarını daha iyi anlamaya çalıştı. Shah, “İnsanların ilgilendiği bazı konular hakkında bununla ilgili ne konuştuklarını ve neye önem verip vermediklerini öğrenmeyi istedik. ” diyor
Sürdürebilirlik ve kurumsal sorumluluk hakkında konuşmak isteyen insanlar konusunda beni ikna etmeniz çok zamanınızı alabilir fakat onlar yaptı. Onların profilini çizmeyi ve onları anlamaya çalıştık. Ne hakkında konuşuyorlar ? Nasıl aktivitelerde bulunuyorlar?
Bu bilgilere dayanarak, Shah, ‘’Walmart, yaptığı bir kısım içerik ve tanıtım ile onları hedef almaya başladı.’’ dedi.
3. İyi içerik değerini hafife almayın
İş yaşamının bize ihtiyacı olduğu bir kısım içerik ortaya koyacağımız zamanlar olacaktır ve insanlar muhtemelen bundan pek heyecan duymayacaktır. Shah “Fakat bu beklentilerin dışında gerçekten iyi içerikler yaratmak istiyoruz ve bunların bir kısmı iyi içeriğin ne olduğu konusunda bizi eğitiyor. ” diyor.
Shah, bir platform için içerik stratejisini karşılaştırıyor. Onun amacı insanları farklı şeyler deneyebileceği ve paylaşacağı bir ortam yaratmak, ama ölçümler hala bu konuda önemli. İnsanların gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığını gösterecek ve bunu geri dönüşünü öğrenebileceğimiz içerikler paylaşıyoruz. diyor. Bu otantik, şeffaflık ve değer sağlamak adına daha iyi bir ilişki kurmakla ilgili.
Aslında, Shah, toplum kökenli Twitter markaları piyasaya sürülmesinden sonraki ilk birkaç ay içinde Walmart hesaplarını tanıtmak için reklamlara para harcamamayı uygun buldu. Stratejimizin etki bırakmasından ve reklama dayalı izleyiciye sahip olmadan önce iyi bir içerik verdiğimizden emin olmak istedik. diyor Shah.