Kurumsal sosyal medya başarısı için 5 sır

 

4. Ölçübiliminizi oluşturun

Ölçübilimi kullanarak sosyal medya kampanyalarındaki başarınız ölçün. Bu pazarlama departmanı için kolay olacaktır. Çünkü bu yatırımın getirisini izleyebileceği ve çeşitlik etkinliklerini ne kadara mal olduğunu gösteren mevcut araçları var.

Ancak departmanın, kurumsal ilişkilerde biraz daha yaratıcı olması gerekir. İlk ölçü olarak izlenecek yol; farkındalık. Shah “Genel olarak konuşursak, farkındalık iyi bir ölçü ve bize göre değeri anlaşılamamış’’ diyor.  ” Bu araçları kullanarak normalinden daha fazla sayıda insana mesajımızı duyurabiliriz” diyebiliyorsan bu müthiş bir şey.

Farkındalık bir yana, ayrıca daha somut ölçübilimi olacak şekilde, örneğin bir mesajın ne kadar sıklıkla  retweet edildiği ya da favori yapıldığı gibi bir iz sürebilirsiniz. Fakat nihai cevap içeriğin bir parçası olan eylemdir. ” diyor Shah.

5.  Verilerinize çalışın

Bir çok şirket bilgileri toplamak zorundadır fakat başarıyı hatadan ayıran şey,  yapmak için seçtiğin yoldur. Shah “Görünürde kişişel olmayan bilgileri izleyicilerimizi daha iyi anlamak ve onlarla daha yakın bir ilişki kurmak için kullanıyoruz.” diyor.  “Yaptığımız her şey, iyi bir strateji oluşturmamızın neden önemli olduğu hakkında bir veridir.  Bu bizim bilgileri toplamamıza ve daha önceyi yapmayı başaramadığımız anlayışa sahip olmamıza izin verir. ”

 

 

Önceki sayfa 1 2 3

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu