Bukoli, hem internet alışverişi yapan kullanıcılara hem esnafa hem de e-ticaret firmalarına fayda sağlayan yeni nesil teslimat modeli olarak Webrazzi Summit 2015’te yer aldı.
Borusan Lojistik tarafından sunulan Bukoli, Webrazzi Summit 2015’te yüzlerce yerli ve yabancı firmanın üst düzey yöneticileri ve internet profesyonelleriyle buluştu. 21-22 Ekim tarihlerinde gerçekleşen Webrazzi Summit 2015’in ilk gününde, Yeni Büyüyen Ekonomi: Paylaşım Ekonomisi panelinde konuşma yapan Borusan Lojistik Genel Müdürü Kaan Gürgenç; “Bukoli Türkiye’de ilk defa internet alışverişlerinde yaşanan teslimat sorunları için geliştirilmiş, esnek ve güvenilir bir girişim. Bu modeli kurgularken tüketicilerin yaşadığı sorunları saptadık ve ardından kolinin taahhüt edilen zamanda gelmemesi, evde ya da işyerinde koli beklemek zorunda kalmak gibi internet alışverişlerinde yaşanan teslimat sorunlarına çözüm aradık. Bu çalışmalarımız sonucunda internetten aldıklarınızla zaman ve mekan esnekliği sunarak güvenli bir şekilde kavuşmanızı sağlayan Bukoli’yi hayata geçirdik. Bukoli’nin çok kolay bir çalışma sistemi var. Kullanıcı internet alışverişlerinde ürünlerinin gönderilmesi için yolunun üzerindeki bir esnafı seçiyor. Cep telefonuna gelen SMS’le ürününü kolayca alıyor. Böylece hem tüketici hem esnaf hem de e-ticaret firmaları kazançlı çıkıyor”.
Kasım ayında Markafoni kullanıcılarıyla buluşuyor
Kasım ayında Markafoni kullanıcılarıyla da buluşacak olan Bukoli, bu anlaşmanın ilk sinyalini Markafoni’nin etkinliğe özel hazırladığı sürpriz kampanyayla vermiş oldu.