Türk Telekom Grubu, yeni dönem kurumsal hizmet vizyonunu açıkladı.
Türk Telekom Grubu, Türkiye’yi “yeni nesil şirket” kavramı ile tanıştırmaya hazırlanıyor. Türkiye’deki şirketlerin tamamının internette olmalarının ve iletişim teknolojilerini kullanmalarının öneminin altını çizen Türk Telekom Grubu Kurumsal İş Birimi CEO’su Mehmet Ali Akarca, “Şirketler, Türk Telekom teknolojisi ile yeni nesil şirket olacak, kazançlarını artıracak ve teknoloji liginde liderliğe oynayacaklar” dedi.
Türk Telekom Grubu’nun entegre yapısı ile kurumsal müşterilerinin ihtiyaç duyduğu tüm hizmetleri tek çatı altında verebilen tek adres olduğunun altını çizen Mehmet Ali Akarca, müşterilerinin hız ve kapasite ihtiyacını, hem sabit hem de mobilde en yüksek kalite ile karşıladıklarını belirtti. Türkiye’de 2 milyon civarı işletme olduğunu ve her yıl 126 bin işletmenin daha bu şirketlerin arasına katıldığını belirten Mehmet Ali Akarca “Ancak bu şirketlerin sadece 1 milyona yakını internet üzerinde aktif ve bu şirketlerin hemen hemen hepsi Türk Telekom hizmetlerinden faydalanıyor. Henüz iletişim teknolojileri ile tanışmamış diğer şirketler, onları anlayan, dinleyen ve ihtiyaçlarına çözüm sunan bir teknoloji danışmanına ihtiyaç duyuyor. Türk Telekom Grubu olarak ilk telefonu bağlattıkları andan büyük bir veri merkezine ihtiyaç duydukları ana kadar, büyüdükleri her an adım adım şirketlerin yanında yer alıyoruz. Biz sunduğumuz kurumsal hizmet ve çözümlerle küçük büyük tüm kurumlar için verimliliğin, kazancın, büyümenin kapılarını aralıyoruz. Şirketleri; iletişim teknolojilerinin nimetleriyle tanıştırıp, global rekabette aktif yeni nesil şirketler haline getiriyoruz” dedi.
“Şirketlerin sahip olduğu gerçek potansiyeli ortaya çıkaracağız”
Günümüz dünyasında şirketlerin teknoloji ile büyüdüklerini belirten Akarca, “Türk Telekom Grubu olarak biz de şirketlerin sahip olduğu gerçek potansiyeli ortaya çıkarmayı hedefliyoruz. Yalnızca bugüne değil, yarına da hazır olmalarını sağlayacak yeni nesil çözümler sunmaya odaklanıyoruz. Şirketleri teknolojimizle donatıyor, yeni nesil şirketler ortaya çıkarıyoruz. Araştırmalar, Türkiye’deki KOBİ’lerin teknolojiyi yüzde 10 daha fazla kullanmalarının, 15 milyar dolar ek kazanç getireceğini gösteriyor. Türk Telekom Grubu’nun sunduğu iletişim teknolojilerini kullanan yeni nesil şirketler, daha fazla kazanmanın da kapılarını aralıyor. Çözümlerimizi kullanarak; tasarruf sağlayan, gelirlerini artıran ve işletme risklerini azaltan şirketler yüzde 30’a varan büyüme oranlarını yakalarken ülke ekonomisinin de büyümesini sağlıyor” diye konuştu.
Akarca: Bölgenin veri merkezi üssü olacağız
Veri Merkezi konusunda mevcut müşteri portföyü ile Türkiye’nin en büyüğü olduklarının altını çizen Mehmet Ali Akarca “Tier III sertifikasına sahip uluslararası standartlardaki veri merkezimiz ile pazardaki en yüksek bant genişliğini sunuyoruz. Güçlü veri merkezi hizmetimizle Türkiye’nin datasının Türkiye’de kalmasını hali hazırda sağlıyoruz. İstanbul’un 3 sene içerisinde Frankfurt, Amsterdam ve Londra’ya alternatif bir veri merkezi haline gelmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu misyonumuza paralel olarak pek çok global içerik sağlayıcı ile görüşmeler yapıyoruz. İçeriklerini Türkiye’de konumlandırmaları ve buradan Balkanlar, Kafkaslar, Orta Asya, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’ya hizmet sunmaları için gerekli platformları oluşturuyoruz” dedi.
Akarca: Kurumsal müşterilerimize her noktadan hizmet veriyoruz
Türk Telekom Grubu’nun Türkiye’nin en zengin çözüm portföyünü ve en müşteri odaklı hizmet anlayışını sunduğunun altını çizen Akarca, “81 ilde, 254 ilçede ve 34 bin kişilik dev çalışan kadrosu ile Türkiye’nin her yerinde ve müşterilerimizin hemen yanındayız. Yeni entegre yapımız ile kurumsal müşterilerimize tek noktadan hizmet kolaylığı sağlıyoruz. Kurumsal internet erişim paketlerinden bulut bilişime, veri merkezi hizmetlerinden akıllı çözümlere, güvenlik hizmetlerinden M2M çözümlere kadar şirketlerin tüm iletişim ihtiyaçlarına yönelik 100 farklı ürünü Türkiye’de tek elden sunabilen en geniş hizmet portföyüne sahibiz” dedi.