Tüketim ve servis modellerini yönlendiren pazar güçlerinin en büyüğü dijital dönüşümdür. Şirketler ayakta kalabilmek ve büyüyebilmek için iş modellerini bu çağın gereksinimlerine uyarlamak zorunda, müşteri deneyimini iyileştirmek ve modernize etmek de buna dahil. İkinci en önemli faktör de veri büyümesidir. Verilerin büyümesi ise daha fazla kaynak gereksinimi demek oluyor. Bu nedenle, şirketlerin büyüyen veriye ve yeni iş yapış modellerini destekleyecek teknolojik altyapı ve uygulamalarına her an hazır olması gerekiyor.
HPE Türkiye SMB Satış Müdürü Yasemin Doğrul, stratejisi uçtan buluta tüm portföyü hizmet olarak sunmak olan HPE’nin bu ihtiyaçlara, gereksinimlere ve değişen güçlere uyum sağlamak için nasıl bu kadar iyi konumlandırıldığını anlatıyor. Konu, mimarileri modernleştirmek olduğunda CIO’ların nasıl bir yol izlemesi gerektiğine dair tavsiyeler veren Doğrul, şirketlerin tüketim bazlı modelleri düşünmeleri için ‘şimdi’nin neden bu kadar önemli bir zaman olduğuna da açıklık getiriyor.