Diyaloğa dayalı yapay zeka ile yükselen müşteri deneyimi ve operasyonel verimlilik

Orange Business ile Core AI ev sahipliğinde gerçekleşen CIO Kahvaltıları etkinliğinde ise katılımcılar, dijital dönüşümün geleceğine hazırlanırken, sektörlerindeki meslektaşlarıyla değerli bilgi alışverişi yapma fırsatı yakaladı.

Orange Business ile Core AI desteğiyle gerçekleşen CIO Kahvaltıları etkinliğinde, iş dünyasının liderleri otomasyon ve büyük dil modelleri (LLM’ler) ile desteklenen üretken yapay zekanın iş operasyonlarına etkisini tartıştı. Farklı sektörlerden CIO’lar, CTO’lar ve CDO’lar bir araya gelerek yapay zekanın müşteri ve çalışan deneyimlerini nasıl dönüştürdüğüne dair stratejik içgörüler edindi.

İş dünyasında yapay zeka destekli çözümler, akıllı sanal temsilciler, gerçek zamanlı destek ve otomasyon yoluyla müşteri ve çalışan deneyimlerinde devrim yaratıyor. Hızla gelişen teknoloji dünyasında rekabet avantajı sağlamak isteyen kurumlar, yapay zekanın etkisini en üst düzeye çıkarmanın ve maliyetleri etkin bir şekilde yönetmenin yollarını arıyor. Bu süreçte, yapay zekanın benimsenmesini hızlandırma stratejileri öncelik kazanıyor. Orange Business ile Core AI ev sahipliğinde gerçekleşen CIO Kahvaltıları etkinliğinde ise katılımcılar, dijital dönüşümün geleceğine hazırlanırken, sektörlerindeki meslektaşlarıyla değerli bilgi alışverişi yapma fırsatı yakaladı.

Akıllı sanal temsilciler ile gerçek zamanlı destek

İlgili Makaleler

Toplantının ana teması; üretken yapay zekanın akıllı sanal temsilciler, gerçek zamanlı destek ve otomasyon yoluyla müşteri ve çalışan deneyimlerini nasıl dönüştürdüğü oldu. Katılımcılar, hızla gelişen pazarda rekabet avantajı sağlamak için yapay zekayı etkin bir şekilde nasıl kullanacaklarına dair stratejik içgörüler edindiler. Aynı zamanda, düşük kodlu/kodsuz araçlarla yapay zekanın benimsenmesini hızlandırmanın yolları tartışıldı.

Orange Business Genel Müdürü Ali Şir Olgaç ise etkinlikte yaptığı konuşmada, üretken yapay zekanın özellikle müşteri operasyonları alanında sunduğu somut çözümlerden bahsetti. Olgaç, bu alanda sundukları hizmetlerin dünya genelinde büyük ilgi gördüğünü belirterek, yapay zekanın iş dünyasında yarattığı dönüşümün daha başlangıç aşamasında olduğunu vurguladı. Türkiye’deki müşterileriyle bu yenilikleri paylaşma fırsatı bulduklarını ve toplantıya katılanların oldukça memnun ayrıldığını ifade etti. Etkinliğin interaktif yapısının, katılımcılar arasında değerli bilgi alışverişi yapılmasını sağladığını da ekledi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu