Dört yıldır lider seçilen Adobe, bu yıl da gerçekleştirme yetenekleri ve vizyon tamlığı açısından değerlendirilen 15 katılımcı tedarikçi arasında en yüksek sırayı elde etti.
Konu hakkında açıklamada bulunan Adobe Ticari Ürün ve Platform Başkan Yardımcısı Jason Woosley, “COVID-19’un gerçekleri dijital ticaret teknolojilerini öne çıkardı. Bize göre, lider olarak adlandırılmak, markaların günümüzün dijital dünyasında en iyi ticaret deneyimlerini sunmasını sağlamak için platformumuzun güçlü yönlerinden bahsediyor.” dedi.
Gartner, dijital ticaret platformunu müşterilerin etkileşimli ve self servis bir deneyim yoluyla mal ve hizmet satın almasını sağlayan temel teknoloji olarak tanımlıyor. Ayrıca, bir dijital ticaret platformunun, müşterilerin satın alma kararlarını vermeleri için gerekli bilgileri sağlaması ve ödeme için tam fiyatlı siparişleri sunmak için kuralları ve verileri kullanması gerektiğini de belirtiyor.
Adobe Experience Cloud sektörün tek uçtan uca çözümü!
Vizyonun eksiksizliği için değerlendirme kriterleri arasında pazar anlayışı, pazarlama stratejisi, satış stratejisi, teklif (ürün) stratejisi, iş modeli, dikey/endüstri stratejisi, inovasyon ve coğrafi strateji yer alıyor. Bir satıcının yürütme becerisi için kriterler arasında ürün/hizmet, genel uygulanabilirlik, satış yürütme/fiyatlandırma, pazar duyarlılığı ve izleme kaydı, pazarlama uygulaması, müşteri deneyimi ve operasyonlar bulunuyor.
Adobe Experience Cloud; deneyim oluşturma, pazarlama, reklamcılık, analiz ve ticaret için sektörün tek uçtan uca çözümüdür. Çözüm, markaların iş büyümesini hızlandırırken, müşteri temas noktaları ve kanallarında tutarlı, sürekli ve ilgi çekici B2C, B2B ve B2E deneyimleri sunmasına yardımcı oluyor.
Magento Commerce tarafından desteklenen Adobe Commerce Cloud ise her boyuttaki markalar için önde gelen e-ticaret platformudur. 20’den fazla sektörde B2B, B2C ve B2E kullanım durumlarını destekler. Geliştiriciler, ajanslar, çözüm ve teknoloji ortaklarından oluşan güçlü bir ekosistem, platform geliştirme hızını artırmak için Adobe ile birlikte çalışıyor.
Adobe Experience Cloud’un bir parçası olan Adobe Commerce Cloud, özelleştirilebilir uçtan uca bir platform sağlamak için Adobe Analytics Cloud, Adobe Marketing Cloud ve Adobe Advertising Cloud ile entegre olabiliyor. HP, Unilever, Rite Aid, Tweezerman ve Catbird gibi endüstriyi lideri markalar, müşterilerle bağlantı kurmak ve en iyi ticaret deneyimini sunmak için Adobe Commerce Cloud’a güveniyor.
Sektör analistleri Adobe’yi ayrıca, diğer tüm teknoloji şirketlerinden daha fazla deneyime odaklanan 25’in üzerinde büyük raporda lider olarak seçti.