Apple ve Deloitte bugün, iOS platformunun iPhone ve iPad aracılığıyla iş yerine getirdiği gücü, kullanım kolaylığını ve güvenliği en yüksek düzeye çıkararak her büyüklükteki şirketin çalışma biçimini değiştirmeyi planlayan ortaklığı duyurdu.
Bu ortak çabaların bir parçası olarak, Deloitte, şirketlerin perakende, saha hizmetleri ve işe alımdan AR-GE, envanter yönetimi ve back office sistemleri gibi müşteriye yönelik işlevlere kadar tüm kurumsal yapılarında çalışma biçimini dönüştürmelerine yardımcı olmaya odaklanmış 5.000’in üzerinde stratejik danışmanla benzeri olmayan bir Apple hizmeti sunuyor.
Apple ve Deloitte, Deloitte Consulting aracılığıyla müşterilerin iş hayatında iOS’un donanım, yazılım ve hizmetler ekosisteminden tam olarak yararlanmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış, EnterpriseNext adı verilen yeni bir hizmeti geliştirmek için de işbirliği yapacaklar. Bu yeni hizmet müşterilerin sektörleri içinde en büyük etki olanaklarını keşfetmelerine ve süratli prototipleme aracılığıyla kısa zamanda özel çözümler geliştirmelerine yardımcı olacak.
“iOS’un şirketler için en iyi mobil platform olduğunu biliyoruz; çünkü Deloitte’in çalışanları tarafından kullanılan 100.000’den fazla aygıt ve 75’in üzerinde özel uygulama ile biz de faydasını bizzat deneyimledik.” diyor Deloitte Global CEO’su Punit Renjen. “Özel Apple uygulamamız global şirketlere iOS, iPhone ve iPad’in güçlü ekosisteminden yararlanma olanağı vermek ve verimlilik ve üretkenliği artırırken tutkularını da gerçekleştirmelerine yardımcı olmak için ihtiyaç duydukları uzmanlık ve kaynakları sağlayacak.
“Dijital dönüşüm stratejisi alanında lider olan Deloitte, Apple’a özel stratejik danışmanlar ekibi ile müşterilerin iOS, iPhone ve iPad aracılığıyla çalışma biçimlerini gerçek anlamda köklü bir şekilde dönüştürmelerine destek olan ideal bir ortaktır,” diyor Apple’ın CEO’su Tim Cook. “iPhone ve iPad her yerde insanların işlerini yapma biçimini dönüştürüyor. Bu ortaklık sayesinde, daha da fazla şirketin yalnızca Apple ekosisteminin sağlayabileceği inanılmaz yeteneklerden yararlanmalarına yardımcı olabiliyoruz.”
Deloitte Consulting’in EnterpriseNext hizmeti şirketlere 20’den fazla sektörde uzman desteği verecek ve müşterilerine şunları sağlayacak:
– Sektörlerinde iPhone ve iPad için en yüksek etkiyi yaratabilecek mobil olanakları keşfetmelerine, mobil fırsatlar için hazırlanmalarına ve dijital kaynakların önceliklerini belirlemelerine yardımcı olmak amacıyla iOS için EnterpriseNext Değer Haritaları;
– Fikirleri, prototipten özel oluşturulmuş iOS çözümlerine hızla geçirmek amacıyla iOS için EnterpriseNext Atölyeleri ve
– ERP, CRM, analiz ve İK dahil mevcut kurumsal platformlarla sorunsuz bir şekilde entegre olan, kurulumu kolay, kaliteli özgün uygulamalar oluşturmaya yardımcı olacak, tüm dünyada Deloitte Digital Studios ofisleri aracılığıyla ulaşılabilen iOS mimarları, tasarımcıları ve mühendisleri.