Arena Value, Güvenlik ve Antivirüs Yazılımları konusunda lider Kaspersky ile distribütörlük anlaşması imzaladı.
Arena Bilgisayar Yazılım ve Güvenlik Grup Müdürü Musa Hasap, bu önemli anlaşma ile ilgili olarak; “Arena Value olarak, %80’i mühendislerden oluşan teknik kapasitesi yüksek güçlü kadromuz ile satış öncesi ve sonrası ihtiyaç duyulabilecek her noktada hem iş ortaklarımıza hem de iş ortaklarımızın müşterilerine tam hizmet sunuyoruz. Dünya’da ve Türkiye’de sunduğu güvenlik çözümleriyle dikkat çeken Kaspersky ile iş ortaklarımıza ve müşterilerine yeni çözümler sunmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Arena Value olarak bu anlaşma ile Kaspersky ürünlerinin Türkiye’nin tüm illerine en hızlı şekilde ulaştırılmasına destek olacağız. 20 yılı aşkın Arena deneyimimiz, yaygın satış kanalımız, lojistik gücümüz ve finansal çözümlerimiz ile Kaspersky’e değer katacağımıza inanıyoruz.
KOBI odaklı bakış açımız ve KOBI ekibimiz ile iş ortaklarımıza, bulut teknolojileri ve güvenliği alanında ihtiyaç duyabilecekleri her konuda destek sağlıyor ve işlerini bu yönde geliştirmeleri için var gücümüzle çalışıyoruz.
Kaspersky iş ortaklarımıza değer sağlayacağımız önemli bir gücü ve motivasyonu bizlere sağlıyor. Bu anlaşmanın iş ortaklarımıza ve sektörümüze hayırlı olmasını dilerim” dedi.
Kaspersky Lab Türkiye Ülke Müdürü Sertan Selçuk ise, konuyla ilgili şunları söyledi: “Türkiye’de 3 milyona yakın küçük ölçekli firma olduğunu göz önüne aldığımızda Arena ile olan iş birliğimizin önemi ortaya çıkıyor. Sadece bu kategoriye özel olarak geliştirdiğimiz Kaspersky Small Office Security – KSOS sayesinde küçük ölçekli firmalar uçtan uca bilgi güvenliğini garanti altına alacaklar. Ürünümüz KSOS-4 internet güvenliğinin yanı sıra kriptolama, veri yedekleme ve kurtarma, finansal veri güvenliği, parola yönetimi, bulut desteği ve kullanıcı dostu kontrol merkezi özelliklerini içermektedir. Bu işbirliğinden 2016 yılında Arena’nın yaygın bayi ağı üzerinden yaklaşık 25 bin küçük ölçekli şirkete ürünümüzü sunmayı bekliyoruz. Ayrıca 4milyon dolar ciro elde etmeyi hedefliyoruz. 3 yıl içinde ise yıllık 100 bin son kullanıcıya erişmeyi planlıyoruz.’’