Avea, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE işbirliğiyle “2014 Yılı İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında bu yıl ilk kez düzenlenen “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “2014 yılında marka değerini ve itibarını en çok artıran operatör” olarak seçildi.
Gıda, otomotiv, tekstil, otomotiv ve bankacılık gibi 12 farklı sektörü kapsayan araştırmada marka değerini ve itibarını en çok artıran markaların belirlendiği araştırma sonucunda Avea, “Telefon Operatörü” kategorisinde bu ödüle layık görüldü.
Avea’nın aldığı ödülle ilgili bir açıklama yapan Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, “Avea olarak başarılı bir itibar ve marka yönetiminin; kurumun müşteri ve sosyal paydaşlarına nasıl davranacağını, nasıl dokunacağını önceden planlaması ve bunun için uygun atmosfer yaratması ile gerçekleştirilebileceğine inanıyoruz… Geleceğe umutla bakan, heyecanla iş yapan ve meydan okuyan bir marka olarak, yatırımlarımızı da bu anlayış çerçevesinde kurguluyoruz. Başarımızdaki stratejinin özünü de bu oluşturuyor… Bunun sonucunda da, 2014 yılının Avea tarihindeki en başarılı yıl olduğunu gururla söylüyoruz. Hem müşteri sayımızı, hem gelirimizi, hem karlılığımızı çift haneli oranlarda büyüttük. Ulaştığımız rakamlar; Avea’nın yıllardır şebeke ve müşteri hizmetleri ile markasına yaptığı yatırımların, müşterileri üzerinde oluşturduğu beğeninin ve kurduğu yakınlığın bir sonucu.
Bu noktada Telefon Operatörleri Kategorisi’nde aldığımız ‘Marka Değerini ve İtibarını En Çok Artıran Operatör’ ödülünü, Türkiye’nin en sevilen operatörü olma yolunda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarımızın doğruluğuna işaret eden bir gösterge olarak görüyoruz” dedi.