Adobe’nin popüler dijital tasarımı girişimi Figma’yı satın aldığını açıklamasının ardından Figma CEO’su ve kurucu ortağı Dylan Field, satışın nedenini açıkladı.
Figma CEO’su Adobe Hamlesini Değerlendirdi
Dylan Field yaptığı açıklamada, “Bir patlama yaşıyorduk ve sonrasında Adobe ile konuşmaya başladık. Adobe temel, gerçekten etkileyici bir şirket ve ortadaki insanlarla ne kadar çok zaman geçirirsem, o kadar çok güven inşa ettik.” dedi.
Dylan, “‘Yaratıcılık yeni üretkenliktir’ tezini oluşturmaya başladım ve şu anda Figma’da bunu yapacak kaynaklara sahip değiliz.” dedi. Kurucuların yüzde 99’unun daha büyük bir rakibe sattıklarında yaşanan olaylara da değinen Dylan, “Gidip tüm bu daha fazla üretkenlik alanlarına girebilmemiz için bunu yapmak istiyorsak, bu çok zaman alacaktır.” dedi. Son olarak Dylan, “Adobe bağlamında gidip bunu yapabilmek, bence bize büyük bir ayak uyduracak ve bu konuda gerçekten çok heyecanlıyım.” dedi.
Bu satın alımın kapandığını düşündüğümüzde, Dylan, satın alımla birlikte Figma’nın potansiyelini daha da artıracağını ve nesiller boyu zenginlik yaratacağını düşündüğünü belirtti.