Yapılan bir araştırmada giyilebilir teknoloji dünyasının ‘en havalı’ markası ortaya çıktı.
Apple, iki binin üzerinde kullanıcının katıldığı bir ankete göre, giyilebilir aksesuarlar kategorisinde en “en havalı” marka olarak değerlendirildi. Juniper araştırma sonuçlarına göre Apple Watch, bu statüyü diğer 20 markaya karşı elde etti. Ankete katılanların yüzde 75’inden daha fazlası, Apple ve Samsung arasında bir tercih yaptılar.
Katılımcıların yüzde 4’ü sınırlı pil ömrünü umursuyor
Daha önce de Apple Watch, araştırma şirketi Canalys tarafından yayınlanan bir raporda, tahmini satış olarak bir numarada yer aldı. Sınırlı pil ömrü giyilebilir aksesuarlar için bir handikap olarak görülse de ankete katılanların sadece yüzde 4’ü bu durumun cihazı satın almalarına engel olabileceğini belirtti.