Pazarlama ajansı ve araştırma firması FikriMühim’in yaptığı araştırma ile Türk tüketicisinin 2015 yılında en başarılı bulduğu teknoloji markaları belirlendi. Hepsiburada.com araştırmanın e-ticaret kategorisinde en başarılı marka oldu.
hepsiburada.com, 2015 yılının en başarılı teknoloji markaları arasında yerini aldı. Müşteri deneyimini iyileştirmek için yaptığı teknolojik yeniliklere 2015 yılında hız veren hepsiburada.com, pazarlama ajansı ve araştırma firması FikriMühim’in Digital Age Dergisi için yaptığı araştırmada, Türk tüketicisinin en başarılı bulduğu teknoloji markaları arasında e-ticaret kategorisinde birinci seçildi.
Araştırmaya, Türkiye’nin 72 ilinden, 2 bin 500 internet kullanıcısı dahil oldu. Araştırmaya yüzde %50’si kadın, %50’si erkek olmak üzere, 18 yaş ve üzerindeki kişiler katıldı. Tüketiciler 10 farklı kategoride, 2015 yılında en başarılı buldukları ve para harcadıkları teknoloji markalarını ortaya çıkardı.
Hepsiburada.com’da teknolojik yenilikler
2015’te web sitesi tasarımını baştan aşağıya yenileyen hepsiburada.com, responsive tekniğiyle mobil, tablet ve masaüstü bilgisayarlarda senkronize çalışabilen, görüntülendiği ekrana uyum sağlayabilen, daha kullanıcı dostu bir arayüz ile müşterilerinin karşısına çıktı. Mobil ticarette de yeniliklere imza atan hepsiburada.com’un uygulaması 4 milyon kez indirilirken, App Store’da kullanıcılardan 5 yıldızla tam not alan tek e-ticaret uygulaması oldu.
Tavsiye Motoru özelliğini kullanıcılara sunarak, online alışveriş deneyimini kolaylaştıran ve kişiselleştiren hepsiburada.com, perakende sektörünün kaçınılmaz dönüşümünü hızlandıracak olan Pazar Yeri platformunu da 2015’te devreye aldı.
Yakaladığı başarı grafiğiyle sektörde liderliğini sürdüren hepsiburada.com, araştırma sonuçlarında rakiplerinden farklı bir şekilde zirvede yer aldı. Hepsiburada.com, yeni başarılar kazanmak için dijital inovasyonlara ve avantajlı kampanyalara 2016 yılında da hız kesmeden devam edecek.