Tüketici Gözünde En İtibarlı Markalardan Biri Haline Geldi
Huawei 15 milyar dolarlık tahmini marka değeri ile 2015 BrandZ sıralamasında “En Değerli 16’ncı Teknoloji Markası” olarak yer aldı. Huawei geçen yıl da Interbrand’ın gerçekleştirdiği ‘Dünyanın En İyi 100 Markası’ sıralamasında yer alarak, bu listeye adını yazdırmayı başaran ilk Çinli şirket unvanına sahip olmuştu.
Haziran ayı rakamlarına göre küresel sosyal medya kanallarında 6,8 milyon takipçisi olan Huawei, bu sayıyı geçtiğimiz yıla göre %40 oranında artırdı. Dijital medyada, Huawei hakkında konuşulma oranı ise geçen yıla oranla %60 oranında arttı. Nisan 2014 – Mayıs 2015 dönemleri arasında, Huawei akıllı telefonlarının sosyal medyada anılma oranı, İspanya’da %118, İtalya’da ise %132 oranında arttı.
Nesnelerin İnterneti ve Giyilebilir Teknoloji Ürünlerinde de Huawei İmzası
Huawei Tüketici Ürünleri İş Grubu, yılın ikinci yarısında da –her şeyin bağlantılı olduğu bir dünya- trendi çerçevesinde telekomünikasyon odaklı yazılım ve donanım ürünlerini pazara sunmaya devam edecek. Huawei, GSMA Dünya Mobil Kongresi’nde sunduğu giyilebilir teknoloji segmentindeki ürünleri; “Huawei Watch W1, TalkBand N1 ve TalkBand B2” ile bu alandaki iddiasını ortaya koymuştu.
Huawei dünya çapında 16 AR-GE Merkezi’ne sahip. Bunların arasında Paris’teki Estetik Merkezi, Rusya’daki Matematik Araştırma Merkezi, Japonya’daki Tasarım ve Kalite Kontrol Araştırma Merkezi ve Hindistan’daki Yazılım Araştırma Merkezi de yer alıyor. 30 Haziran itibarıyla Huawei 18.000’i cihaz bazlı olmak üzere toplam 76.687 patentin sahibi oldu. Toplam 41.903 patent ise uluslararası düzeyde onay almayı başardı.
Huawei, bağlantılı araç teknolojilerinin geliştirilmesi kapsamında, 2015’in ilk yarısında Volkswagen, Mercedes-Benz ve Audi ile önemli küresel iş ortaklıklarına imza attı. Huawei’nin küresel iş ortakları ayrıca tedarikçilerinin, gelecekteki bağlantılı araç tasarımlarında Huawei 4G modüllerinin kullanılmasına da öncülük ediyor. Büyük veri, bulut bilişim, 4G ve 5G alanındaki yetkinliklerinin de avantajıyla Huawei, bağlantılı araç teknolojilerinde liderliği hedeflerken, giyilebilir teknoloji ürünleri, akıllı telefonlar ve otomobilleri bağlantılı hale getirerek, benzersiz bir güvenli sürüş konsepti geliştirmeyi hedefliyor.