Instagram, reklam hizmetlerini Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 30’dan fazla yeni ülkeyi kapsayacak şekilde genişlettiğini duyurdu.
Sosyal ağın resmi blogu üzerinde yaptığı açıklamada 30 Eylül’den itibaren dünyanın dört bir yanındaki her ölçekten reklam veren platformun reklam servisinden yararlanarak kampanyalar düzenleyebileceği söylendi.
Instagram reklamlarının tüm dünyadaki her ölçekten işletmenin kullanımına açılmasına ek olarak platformun reklam formatlarına yeni özellikler de eklendiği de duyruldu. Yapılan açıklamaya göre eklenen özellikler şöyle:
• Yaratıcılığı tetikleyecek ve reklamlara daha sinematik bir his verecek Landscape fotoğraf ve videolar
• Markaların daha zengin hikaye anlatımı yapabilmeleri için 30 saniyeye kadar uzayan video süresi
• Kısa zamanda geniş kitlelere ulaşılmasını sağlayan Marquee
• Facebook ve Instagram’da yapılan çapraz kampanyaların yönetimi ve etkin performansı için servis ve optimizasyon araçları
Instagram reklam hizmetlerine dünyada en yoğun talep e-ticaret, seyahat, eğlence ve perakende sektörlerinden geliyor. Platformun Türkiye’de işbirliği yaptığı ilk iş ortakları arasında ise Boyner (Boyner Online), P&G (Pantene), Trendyol&Modagram, Turkcell (bip), Türk Hava Yolları ve Vodafone bulunuyor.
Konuyla ilgili daha fazla bilgi adresindeki blog yazısında yer alıyor.
20