Dış kaynak hizmet sektöründe lider konumda bulunan ve 50’den fazla ülkede toplam 530 bin çalışanı ile hizmet veren ISS’in, Orta Avrupa CEO’su Jacob Götzsche Türkiye’ye gerçekleştirdiği ziyarette grup şirketlerinden CMC’nin çalışmalarını yerinde inceledi. Çağrı merkezi alanında yürüttüğü başarılı çalışmalarla sektöre yön veren CMC’nin, hızlı ve istikrarlı yükselişinin ISS Global’in de yakından takibinde olduğunu belirtti.
ISS Orta Avrupa CEO’su Jacob Götzsche, tüm dünyadaki ISS şirketlerinin katkılarıyla alınan uluslararası ödüllerin önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “ISS olarak, Uluslararası Dış Kaynak Hizmeti Profesyonelleri Birliği’nin (IAOP) bağımsız endüstri jürisi tarafından yapılan değerlendirmesiyle ikinci kez dünyanın en iyi dış kaynak hizmeti sağlayan şirketi seçildik. Ödüllerimize her geçen gün yenilerini eklemeyi sürdürüyoruz. Kopenhag’da düzenlenen ISS TMC 2014 Üst Yönetim Toplantısı’nda, ISS tarafından her yıl verilen Diamond Ödülü’nü, 2013 yılındaki üstün performansı dolayısıyla ISS Türkiye kazandı. ISS Türkiye’nin ve grup şirketlerimizden olan CMC’nin başarılı çalışmalarını çok yakından takip ediyoruz.”
ISS, 78.5 milyar DKK cirosu ile dünyanın en büyük işverenlerinden biri. 1901 yılında Danimarka’da kurulan ISS, 2 Nisan 2014 tarihinde halka arz edilerek borsaya güçlü bir giriş yaparak Avrupa’nın en büyük halka arzını gerçekleştirdi. Kopenhag’daki ilk işlem gününde yüzde 15,6 oranında yükselen ISS hisseleri, özel sermaye grupları EQT Partners ve Goldman Sachs’ın da desteğiyle 1,1 milyar Euro kazandı. 4 milyar Euro piyasa değerine sahip olan ve 50’den fazla ülkede catering hizmetlerinden, temizlik ve güvenliğe kadar her türlü hizmeti sunan şirket, 1994 yılında telekom operatörü TDC’den bu yana Kopenhag’da görülen en büyük sermaye hareketini gerçekleştirdi. Söz konusu halka arz, 2010 yılında mücevherci Pandora’dan beri görülen en büyük halka arz olarak kayıtlara geçti.
ISS Orta Avrupa CEO’su Jacob Götzsche, ISS’in global tecrübesi ile 50’den fazla ülkedeki lokal tecrübenin bir araya gelmesi ile ilgili şunları söyledi: “ISS olarak global gücümüzü ve deneyimimizi kullanarak, her ülkenin kendi gerçekliğini, müşteri beklentisini de değerlendirerek stratejiler geliştirmekteyiz. CMC’nin Türkiye çağrı merkezi pazarındaki deneyimini, uluslararası deneyimimiz ile birleştirerek yeni ve yenilikçi birçok proje planlıyoruz. Türkiye’deki yönetim ekibine ve tüm çalışanlarımıza çok güveniyoruz. CMC, 2007 yılından beri sürekli yükselen bir trendle sektörün üzerinde büyüme gösteriyor. Bu büyüme de alınan stratejik kararların ne kadar doğru olduğunun göstergesi. Hedefimiz, CMC’nin istikrarlı büyümesine ve sektöre yön verecek olan yeni projeleri ile ilgili yatırım kararlarına destek olmaktır.”
41