Bir Counterpoint Research raporuna göre, TWS işitilebilir cihazlar segmenti bu yılın ilk çeyreğinde yıllık yüzde 44’lük büyük bir satış büyümesi gördü. Pazarda Çin en yüksek büyümeyi kaydederken Kuzey Amerika pazarı hala en yüksek paya sahip. Apple ayrıca pazardaki hakim liderliğini korudu, ancak pazardaki rekabetin artması ve şirket tarafından piyasaya sürülen yeni modellerin olmaması nedeniyle pazar payında düşüş gördü.
Benzer şekilde, Xiaomi de pazarda ikinci oldu ve bir önceki çeyreğe kıyasla hafif bir düşüş yaşadı. Öte yandan Samsung, pazardaki varlığını büyütmeyi başardı ve hatta ikinci sıradaki Xiaomi ile arasındaki farkı kapatmayı başardı. Özellikle, TWS pazarındaki 100 ABD Doları segmenti geçen yıl pandemi nedeniyle düşüş yaşadı. Ancak şimdi, geçen yılın ekonomik etkileri azaldıkça segment toparlanıyor.
Cupertino merkezli dev, yüzde 57’lik kayda değer bir pazar payıyla 100 ABD Doları’nın üzerindeki segmente hakim oldu. TWS pazarındaki ilk 10 markanın genel pazar payı daha fazla marka kendi tekliflerini piyasaya sürdüğü için artan rekabet nedeniyle düştü. Kıdemli Analist Liz Lee, “Aşıların yılın ikinci yarısında tüketici duyarlılığının daha da iyileşmesine yardımcı olması beklendiğinden, şirketlerin tüketici talep trendlerindeki değişime hazırlanma zamanı geldi.” dedi.