Lenovo, 2023’te yeni temel yetkinlikler ve yenilenmiş bir katman sistemi ile birlikte gelen 360 Engage girişimini duyurdu. 3 Nisan’da piyasaya sürülecek olan Engage, iş ortaklarının bireysel ve şirket içinde yeni bilgileri öğrenmesine ve kazanmasına yardımcı olacak beş yeni temel özelliğe sahip olacak. Kullanıcılar ise yeni kimlik bilgileri ve sertifikalar için belirlenen yeni kategorileri kullanarak öğrenmelerini tamamlayabilecek.
Bunlara ek olarak Lenovo, bu yeni görevlerin aslında iş ortaklarının becerilerini geliştirmelerine ve kullanıcılar tarafından da güvenilir danışmanlar olarak görülmelerine yardımcı olabilmek için tasarlandığını söylüyor. Ayrıca bu yöntemin de satışları artırdığına dikkat çekiyor. Ayrıca kullanıcılar, verilen yetkinliklerin yanı sıra yeni bir 360 katmanı da ekleyebiliyor. Bu da çözüm katmanlarını birleştirerek işinizi kolaylaştırıyor.
Lenovo’nun önemli uzmanları ise konuyla ilgili olarak şunları söylüyor: “İş ortakları, Akıllı Cihazlar ve Altyapı Çözümleri için mevcut katmanlarımızı çok iyi biliyor. Şunu söylemek gerekiyor ki teşvikler ortadan kalkmıyor. Sadece Lenovo 360 Engage, her iki portföyde de satış yapmak isteyen iş ortakları açısından daha da fazla kazanma yolu sunabilen yeni 360 katmanı ile yeni teşvik düzeneği sağlıyor. Geçtiğimiz yıl başlatılan Lenovo 360 programı, iş ortaklarına firmaların altyapılarına ve akıllı cihazlar genelindeki bütün portföyüne erişim sağlıyor.
Lenovo ise ekosistem bağlantılarının da birleşimiyle birlikte iş ortaklarının pazardaki konumlarını daha da güçlendirebilmelerine yardımcı olmak için 360 Engage tasarımı yapıldığına dikkat çekiyor. Yapılan açıklamaya göre Lenovo 360, Amerika ve Avrupa bölgesindeki seçili pazarlarda kullanıma sunulacak. Fakat 2024 için bu bölgelerde genişletilme yapılacak.