LinkedIn, geçtiğimiz dönemlerde Clubhouse gibi ses odaları yayınlamaya hazırlandığını duyurmuştu. Şirket, yeni etkinlik platformunu piyasaya sürmeye hazırlanırken canlı etkinlikleri bu platformda listeleyeceğini, sunacağını ve pazarlayacağını belirtti. LinkedIn şimdi ise, Clubhouse benzeri Sesli Etkinlikler özelliğini Türkiye’deki kullanıcılarının hizmetine sunduğunu açıkladı.
LinkedIn Ses Etkinlikleri Nasıl Kullanılır?
Kullanıcılar, Sesli Etkinlikler özelliğini bir e-posta davetiyle kullanabiliyor. Ayrıca, gönderilen e-postadaki bağlantıya tıkladıklarında, posta yoluyla direkt olarak etkinlik oluşturma alanına yönlendiriliyor.
LinkedIn’de Sesli Etkinlik oluşturmak için, gönderi oluşturma bölümünden Etkinlik Oluştur’a tıklayıp ardından görünen ekranda etkinlik biçimini seçerken LinkedIn Ses Etkinlikler’e tıklanması yeterli. Aynı zamanda LinkedIn, bir Sesli Etkinlik düzenleyerek hedef kitlenizle etkileşime geçiş yapmanızı da sağlıyor.
Bununla birlikte, Sesli Etkinlikler hiçbir şekilde kamera kullanımı da içermiyor. Bu sayede Clubhouse ve Twitter Spaces’ta olduğu gibi herhangi bir yerden bir oturum başlatılabilir. Ek olarak, katılımcılar birbirleriyle etkileşime girebilir ve her katılımcı, ilgilerini çeken başka bir kişiyi kolayca takip edebilir.
Twitter’daki Spaces oturumları, ses odası formatının sosyal ağların katılımını artırmak için iyi bir araç olarak görünse de iş dünyasının gözdesi LinkedIn, Webinar formatını Sound Rooms’a taşıyarak platformu hafta içi olduğu gibi hareketli hale getirebilir.