İş dünyasının sıkça kullandığı sosyal medya platformu LinkedIn’e yeni özellikler eklenmeye devam ediyor. Microsoft’un sahibi olduğu LinkedIn, kullanıcıların gönderilerini planlama özelliğini kullanıma sundu.
LinkedIn gönderileri artık planlanabiliyor
Yazılım devi Microsoft’un sahibi olduğu iş odaklı sosyal medya platformu LinkedIn, kullanıcıların gönderileri daha sonra yayımlamak üzere planlamasına imkân veren yeni bir özelliği kullanıma sundu.
Ağustos 2022 tarihinde test edilmeye başlanan yeni özellik, uzun bir süredir test ediliyordu. Bir sosyal medya danışmanı Matt Navarra, dün Android uygulamasında ve LinkedIn internet sitesinde planlama özelliğinin kullanıma sunulduğunu doğruladı. Söz konusu özellik kademeli olarak kullanıma sunulduğu için tüm kullanıcılar için özelliğin aktif olması zaman alabilir.
LinkedIn’in yeni özelliğine sahip olan kullanıcılar, gönderi oluşturma ekranında yer alan “gönder” butonunun yanında küçük bir saat simgesi görecek. Bu simgeye tıklayan kullanıcılar, gönderiyi planlamak istedikleri bir saat ya da tarihte yayımlamak üzere seçim yapabilecek.
LinkedIn son zamanlarda başta içerik oluşturucuları olmak üzere kullanıcıları platformu kullanmaları için yeni özellikler getiriyor. Dünya genelinde 875 milyon kullanıcısı olan LinkedIn’in yeni özelliği uzun bir süredir rakip sosyal medya platformları olan Twitter (Tweetdeck) ve Facebook kullanıcıları tarafından kullanılabiliyordu.