Logo Yazılım, 2014’te satış gelirlerini yüzde 32, kârını yüzde 32 düzeyinde artırdı.
Türkiye’nin en büyük yazılım kuruluşlarından biri olan Logo Yazılım, son yıllardaki başarılı performansını devam ettirerek, 2014 yılında da hedeflerinin üzerinde bir satış ve kârlılık grafiği çizdi. Şirket bir önceki yıla göre yüzde 32 artışla 104 milyon TL satış geliri elde ederken, dönem kârını da yüzde 30 gibi bir artışla 24,7 milyon TL’ye yükseltti. Logo’nun amortisman, vergi ve faiz öncesi faaliyet kârı (AVFÖK) yüzde 32,11 büyümeyle 30,2 milyon TL’ye ulaştı, 2014’deki konsolide toplam varlıkları da yüzde 25 artarak 166 milyon TL’ye yükseldi.
Sektörün hızlı büyüyen firması olan Logo Yazılım, yenilikçi ürünleri ve başarılı iş modeli sayesinde; iş ve çözüm ortaklarının yanı sıra müşteri ve yatırımcılarına da değer yaratmaya devam ediyor. Yakaladığı büyüme ve kârlılık oranlarını, 2014 Faaliyet Raporu’nda açıklayan Logo Yazılım, yalın yönetim anlayışı ve bu doğrultuda oluşturduğu başarılı iş modeli sayesinde, kârlılığını sürdürülebilir bir şekilde artırmayı hedefliyor.
Logo Yazılım Seçilmiş Finansal Göstergeler |
|||
31.12.2014 | 31.12.2013 | Değişim | |
Net Satış Gelirleri | 104.030.635 TL | 70.731.277 TL | %32,009 |
Esas Faaliyet Kârı | 29.872.711 TL | 20.416.711 TL | %31,65 |
AVFÖK | 30.245.781 TL | 20.532.775 TL | %32,11 |
Dönem Kârı | 27.735.806 TL | 19.434.936 TL | %29,92 |