Altında 300’e yakın restoran markası yer alan McDonald’s, kişiye özel promosyon teklifleri hazırlayarak satış grafiğini artırdığı için yapay zeka destekli bu modeli diğer şirketlere açmaya hazırlanıyor.
Hedef büyüyor
Dynamic Yield’ın kurucu CEO’su Liad Agmon, “Açıkçası satış sözcüğü kulağa olumsuz gelse de aslında biz geliştirmiş olduğumuz teknolojiyi daha geniş bir zeminde kullanacağımız için bir fırsat yakaladığımızı düşünüyoruz. McDonald’s ile teknolojimizi çok büyüttük. Şimdi bunu global bir ölçeğe taşımaya hazırlanıyoruz.” diyor.
McDonalds’ın iki sene önce 300 milyon dolara satın aldığı Dynamic Yield kısa sürede büyük bir ivme yakaladı. Görünen o ki ilerleyen yıllar McDonalds’ın bu yatırımının karşılığının kat be kat fazlasıyla alacak. Bir süredir dijital stratejisini yenileyen ve bu yönde adımlar atan McDonald’s hisse değeri olarak tatmin edici sonuçlar vermiyordu. Buna karşın fastfood devi, yatırımlarından vazgeçmedi ve pandemi ile birlikte dijital dönüşümün meyvelerini toplamaya başladı.