Özel bir sektör yok. Yüksek hacimde işlemlerin gerçekleştirildiği bazı sektörlerin ilk müşterilerimiz olduğu doğru. Bu sektörler arasında telekomünikasyon ve finans şirketleri yer alıyor. Ancak Exadata tüm sektörleri adresliyor.
Exadata’nın Türkiye’deki performansıyla ilgili kısa bilgi verebilir misiniz?
IT’deki gelişmelere hızlı bir şekilde adapte olan bir ülke olarak Türkiye’den Exadata’ya önemli bir ilgi var. Şu anda Exadata’nın büyük müşterileri arasında telekomünikasyon, sigortacılık, finans ve lojistik şirketleri var. Hatta bazı başarı hikayeleri de ortaya çıktı. Bunlar arasında Yapı Kredi Bankası’nın kredi kartı operasyonlarını günlendirmesi, Türk Telekom’un müşteri deneyimini geliştirmesi, BRISA Bridgestone’un üretim süreçlerini hızlandırması sayılabilir.
40