Prime Alışveriş Festivali 18 – 25 Temmuz’da Türkiye’de!

Amazon'un en büyük alışveriş etkinliği, Türkiye'de bu yıl Prime Alışveriş Festivali adıyla 18 - 25 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşecek.

Amazon’un her yıl dünya çapında Prime üyelerine özel düzenlediği yılın en büyük alışveriş etkinliği, Türkiye’de bu yıl Prime Alışveriş Festivali adıyla 18 – 25 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşecek. Yüz binlerce ürünün müthiş fırsatlarla sunulacağı festival boyunca Prime üyeleri, senenin en büyük indirimlerinin yanı sıra, birbirinden ünlü isimlerle unutulmaz deneyimler, hediye ürünler ve Amazon Hediye Kartları kazanma şansı yakalayacak.

Amazon’un 2015 yılından beri her yıl tüm dünyada gerçekleştirdiği, Prime üyelerine özel kaçırılmayacak indirimler, ürünler ve fırsatlar sunan büyük alışveriş etkinliği, bu yıl Türkiye’de 18 – 25 Temmuz tarihleri arasında Prime Alışveriş Festivali adıyla düzenlenecek. Prime Alışveriş Festivali boyunca Prime üyeleri, elektronikten oyuncağa, güzellikten dekorasyona, 28 farklı kategoride yüz binlerce üründe kaçırılmayacak indirimlerden faydalanabilecek.

İndirimlerin yanı sıra Amazon Türkiye, Prime üyelerine eğlenceyle dolu bir alışveriş dönemi sunmaya da hazırlanıyor. Prime Alışveriş Festivali boyunca Amazon müşterileri Murat Dalkılıç, Vedat Milör, Pascal Nouma, Cem Bölükbaşı, Meryem Can ve daha pek çok ünlü isimle unutulmaz deneyimler yaşama, hediye ürünler ve binlerce lira değerinde Amazon Hediye Kartları kazanma şansı da yakalayacak.

Amazon Türkiye Ülke Genel Müdürü Richard Marriott, festival hakkında “Yılın en büyük alışveriş etkinliği Prime Alışveriş Festivali ile Prime üyelerimize tam bir hafta boyunca kaçırılmayacak fırsatlar sunuyoruz. Bu dönemde evini yenilemek isteyenden elektronik tutkunlarına, çocuklarını sevindirmek isteyenlerden ihtiyaçlarını uygun fiyata alıp tasarruf yapmak isteyenlere, herkes amazon.com.tr‘de hayallerini süsleyen ürün ve indirimleri bulabilecek. Bu haftayı gerçek bir festivale döndürmek için de sadece müşterilerimize hayallerindeki ürün ve indirimleri değil, hayallerindeki deneyimlere de kavuşma fırsatı sunalım istedik. Kampanya dönemi boyunca her kitleden müşterimizin, hayatında ancak bir kez yakalayabileceği bir fırsat sunuyoruz ve hayallerindeki ünlülerle tanışıp birlikte unutulmaz bir zaman geçirmeyi vadediyoruz.” dedi. 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu