Orta ve Güneydoğu Avrupa olmak üzere 18 ülkede teknoloji alanında çözüm ve hizmetler sunan Printec, Türkiye’de hizmet vermeye başladı.
Printec, finansal kuruluşlardan, petrol şirketlerine, havalimanı işletmesinden geniş perakende ağlarına kadar kurumların ihtiyaçlarına yönelik özel teknolojik çözümler üretiyor. Printec’in firmalara özel sunduğu bu hizmetlerden artık Türkiye’de faaliyet gösteren şirketler de faydalanacak.
Printec Ülke Müdürü Nazan Arıca konuyla ilgili “Türkiye, yabancı yatırımcıların ilgi odağı olmaya devam ediyor. Printec’in de yatırım kararında pazardaki potansiyel ve yüksek ivmeyle gelişen sektör büyük rol oynadı. Amacımız,
Türkiye’deki operasyonlarımızı hızla geliştirmek ve Printec coğrafyası içerisinde lider konuma gelmek. Printec, Türkiye’nin iş ortaklarına ve ülke ekonomisine katma değerli hizmetlerle büyük fayda sağlayacağına ve kısa sürede operasyonlarını büyüteceğine inancım sonsuz” dedi.
Ödeme sistemleri sektöründe 25 yılı aşkın bir süredir aktif rol oynayan Printec, bu alanda ATM network yönetimi, self servis kiosk ve şube otomasyonu, POS iletişim ağı, elektronik ödeme sistemleri, telekomünikasyon ve bilgi güvenliği alanlarında teknolojik çözümler geliştiriyor, uyguluyor ve destekleyici hizmetler veriyor.
İşlem Otomasyon Çözümleri ve Sistem Entegratörü olarak rol alan Printec, firmalara özel çözümler ve outsource hizmetler de sunuyor. Printec, faaliyet gösterdiği 18 ülkede, 7/24 hizmet veren teknik destek, eğitim ve bakım alanlarında uzman 800 profesyonel ile 100 servis merkezinde hizmet veriyor.
Müşteri odaklı yaklaşımı ile Printec, NCR, Verifone, Talaris, FICO, Oracle, Flash Networks gibi dünyada lider çözüm sağlayıcı firmalarla iş ortağı olarak çalışıyor ve birbirinden farklı organizasyonlara verimli ve güvenilir çözümler üretiyor. Son teknoloji ürün ve çözümleri ile Printec, hizmet verdiği kurumların var olan altyapılarını geliştirip, IT yatırımlarının verimli bir şekilde değerlenmesini ve katma değerli hizmetlerin kısa sürede faaliyete geçirilmesini sağlıyor.
Printec’in entegre çözümleri ise; Bilgi Sistemleri Planlama, Gelişime Açık Sistem Mimarileri, Firmaya Özel Uygulamalar Geliştirme ve Sistem Entegrasyonu, Danışmanlık, Eğitim ve Teknoloji Transferi, IT Güvenlik Planlama ve Uygulama, Sistem ve Uygulama Destek, İş Süreçleri Desteği, Dış Kaynak, Yönetim ve Teknik Hizmetleri kapsıyor.