Samsung Galaxy S6 Edge+ ve Note 5 moda dünyasına girdi

Samsung yeni ürünleri Samsung Galaxy S6 Edge+ ve Note5 için moda sektörünün trendsetter’ları ile gerçekleştirdiği Fashion Forward (Moda Öncüsü) Projesi’ni tanıttı.
Samsung Electronics, yeni ürünleri Galaxy S6 edge+ ve Galaxy Note5’i kapsayan son moda işbirliğini duyurdu. Samsung; moda endüstrisinin sezon koleksiyonlarına saygı duruşu niteliği taşıyan “Fashion Forward” (Moda Öncüsü) Projesi kapsamında, kavisli akıllı telefon teknolojisindeki liderliğini ortaya koymak üzere moda sektörünün önde gelen isimleriyle işbirliğine imza attı. Özel bir moda katoloğunu içeren projenin yaratıcı konsepti; çift kenarlı kavisli ekran, gelişmiş video ve kamera sistemi, kreatif çalışmalara yönelik S-Pen, hızlı kablolu ve kablosuz şarj özelliklerinin altını çizerken; teknolojinin ‘bağlanabilirlik’ gücünü ortaya koyuyor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Galaxy S6 edge+ ve Galaxy Note5, Samsung’un son inovasyonları olarak dikkat çekiyor. Galaxy S6 edge+, gelişmiş çoklumedya deneyimi sunan çift kenarlı ekranıyla öne çıkarken; Galaxy Note5, sürekli bir koşuşturma halinde olan kullanıcıların yaratıcılık ve üretkenliğini sınırsız bir şekilde besliyor. Yeni cihazlarını tanıtma hedefiyle Samsung, süpermodeller Bella Hadid ve Xiao Wen Ju’nun yer aldığı moda katoloğunun ardındaki yaratıcı konsepti yaratmak üzere dünyaca tanınmış moda fotoğrafçısı Steven Klein ve V Agency’nin Kreatif Direktörü Stephen Gan ile işbirliği yaptı.

Klein’ın gözünden “teknoloji ve duygu” ilişkisi

Klein, moda kataloğunun ardındaki esin kaynağını “Bazıları teknolojinin gayri şahsi olduğunu düşünebilirler, ama aslında son derece kişisel ve duygusal bir niteliği var. Samsung’un sunduğuna benzer teknolojiler, insanları daha önce hiç olmadığı kadar birbirine bağlıyor. Bir sms mesajı, fotoğraf ya da bir arama kadar basit bir şeyin uyandırabildiği duyguların çeşitliliğine vurgu yapma konusunda bize esin veren de tam olarak bu ‘bağ’ oldu” dedi.
 

“Cihazların tasarımı çekimlere yansıdı”

Kataloğun kapak kızı Bella Hadid, bir fotoğraf tutkunu olarak Samsung Galaxy S6 edge+’ı çok kısa sürede sahiplendi. “Daha önce, teknoloji şirketlerinin modaya bu şekilde öncülük eden bir kampanya yarattıklarını pek görmedim. Dolayısıyla projenin bir parçası olup moda ile teknolojiyi böyle benzersiz bir şekilde bir araya getirme fikrini çok sevdim!” Model Xiao Wen Ju ise fotoğraf çekimlerine ilişkin şu yorumu yaptı: “Çekimlerde en ince detaylara dikkat edilmesine bayıldım. Duygulardan styling’e, çekim Samsung cihazlarının tasarımındaki çarpıcı detayları tüm gerçekliğiyle yansıtıyor.
 
 
 
 
Katologda sunulduğu gibi, moda ve teknoloji dünyaları hiç olmadığı kadar birbirinin içine giriyor. Her iki sektör de bir diğerinin etkisi ve ruhuyla yarışarak bu iki kültürel güç arasında artan sinerjiyi daha da geliştiriyor. Samsung, yenilikçi işbirlikleri ve öncü moda teknolojisiyle yaratılan moda kataloğu aracılığıyla, moda ve teknolojinin uzun soluklu hikayesini devam ettiriyor. Ağustos ayında “Beyaz İnci”, “Siyah Safir”, “Gold Platinyum” ve “Gümüş Titanyum” renkleriyle pazara sunulan her iki cihaz da 32 GB ve 64 GB depolama seçeneğine sahip.
 
 
 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu