“Küresel TV Marka Sevkiyat Aylık Veri Raporu”, bu dönemde tahmini 2,7 milyon OLED TV sevk edildiğinden, tüketicilerin OLED TV’lere doğru etkileyici bir geçiş yaptığını ortaya koyuyor. Bu, daha fazla Çinli ekran üreticisinin OLED üretim becerilerini mükemmelleştirmesiyle mümkün olan etkileyici bir trend olarak görülüyor.
Çinli elektronik şirketi TCL, sevkiyatında bir artış kaydetti ve bu yılın ilk altı ayında 11,1 milyon adede ulaştı. TCL sadece üçüncü sırada yer almakla kalmadı, aynı zamanda bir numaralı Çinli akıllı TV üreticisi olarak ortaya çıktı. TCL’nin sevkiyatı yıllık %13,6’lık bir artış yakaladı.
Bireysel markalar açısından Samsung, bir önceki yıla göre %11,9 artışla 20.8 milyon adet tahmini sevkiyatla ilk sırada yer aldı. Bu yıl, Samsung’un küresel akıllı TV pazarına liderlik ettiği 15. yıl oldu. Rakip Koreli elektronik devi LG ise tahmini 13,1 milyon adetlik sevkiyatla ikinci sırada yer aldı.
Hisense, 4 numarayı işgal etmek için yıllık %5.5’lik bir artışı temsil eden tahmini 8.4 milyon adet sevk etti. Xiaomi, tahmini 5,4 milyon adet sevkiyatla ilk 5’i tamamladı. İlk 10 sıranın geri kalanı sırasıyla Sony, Vizio, Philips+AOC, Skyworth ve Sharp olarak listelendi.