SpaceX başlangıçta Starlink’i çalışanlarıyla test etmiş, ardından web sitesine tüketicilerin beta programına kaydolabilecekleri bir açılış sayfası eklemişti. Şirket, kayıtlı kullanıcıların bir alt kümesine, onları Starlink internet erişimine kaydolmaya davet eden e-postalar göndermeye başladı. Hizmet, yörüngedeki Starlink uydularına bağlanmak için 499 dolarlık bir anten kiti satın almayı gerektiren ayda 99 dolarlık bir abonelikle sağlanıyor.
Şirket, ABD’nin kuzeyindeki kullanıcılara internet hizmetleri sağlayacak yaklaşık 900 Starlink uydusunu piyasaya sürdü. SpaceX, tam küresel kapsama sağlamak için, 10 milyar dolara mal olabileceğini tahmin ettiği bir girişimde on binlerce uyduyu konuşlandırmayı planlıyor.
Şirketin yatırımı telafi etmeyi planladığı tek yol internet hizmetleri sağlamak değil. Aynı zamanda Starlink’i kurumsal ve kamu sektörü müşterilerine sunarak, uydu takımyıldızının geleneksel geniş bant ağlarının erişiminin ötesinde, çok uzaktaki cihazlar için internet erişimini kolaylaştıracağını söylüyor. SpaceX bu ay, Azure genel bulut müşterilerine sınır bilişim projeleri için Starlink’e erişim sağlamak için Microsoft ile bir ortaklık kurduğunu duyurmuştu.
Starlink beta katılımcıları, ağlarını yönetmek için bir mobil uygulamaya erişebilecekler. Uygulama, Starlink uydu anteninin nasıl kurulacağına dair talimatlar sağlıyor ve kullanıcıların bağlantı kalitesini kontrol etmelerine ve ağa hangi cihazların bağlı olduğunu görmelerine olanak tanıyor.