DoorDash ve Starbucks, teslimat ortaklıklarını bu yıl Mart ayına kadar 50 ABD eyaletinin tamamına genişletmeyi planlıyor. Geçen yıl Atlanta, Houston ve Sacramento’da başlayan bir pilot uygulamanın ardından, Kuzey Kaliforniya, Teksas, Georgia ve Florida gibi bölgelerde bulunan insanlar artık bir Starbucks kahvesinin kendilerine teslim edilmesini istediklerinde DoorDash’ı tercih edebilecekler.
Starbucks’a göre, mağaza içi menülerde bulunan öğelerin yüzde 95’i DoorDash aracılığıyla sunulacak. Ayrıca, şahsen sipariş verdiğinizde uygulamada da aynı şekilde siparişinizi özelleştirebiliyorsunuz. Uygulama, içeceğinizde şurup isteyip istemediğinizi, süt tercihinizi ve espresso seçiminizi belirtmenizi de sağlıyor. Böylece tam olarak istediğiniz kahveyi belirleyebiliyorsunuz.
Buna ek olarak DoorDash kahve siparişlerinin zamanında teslim edilmesini vaat ediyor, ancak belirli bir garantinin dışında kalıyor. Örneğin DashPass müşterilerinin balkabağı baharatlı latte siparişlerini kapılarına kadar getirmek için ek teslimat ücreti ödemeleri gerekmeyecek. Diğer herkes için DoorDash’in standart teslimat ve hizmet ücretleri geçerli.
Uber Eats ise, Starbucks siparişlerinin ülke çapında teslimatını teklif etti. 2019’dan beri, DoorDash genişlemesinin zamanlamasını biraz kafa karıştırıcı hale getiriyor. Bütün hesaplara göre, pandeminin ilk iki yılında görülen büyümeler teslimat şirketlerinin dönemini yavaş yavaş sona erdiriyor. Teslimat uygulamalarını artık çok fazla kişi kullanmıyor. Onun yerine, özellikle Starbucks için gidip yerinde vakit geçirmeyi tercih ediyor.