AloTech’in tasarladığı Bulut çözümünü kullanarak müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artıran Tchibo Türkiye, Stevie Ödülleri’nde finale kalmaya hak kazandı.
Türk girişimi AloTech’in geliştirmiş olduğu Kanal Çağrı Yönetimi çözümü, birden fazla lokasyon, şube, mağaza ve satış noktasında hizmet veren işletmelere, çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleme, kayıt altına alma ve yönetme imkânını sunuyor. Çözüm sayesinde her bir lokasyona kaç çağrı geldiği, gelen çağrıların ne kadarının yanıtlandığı gibi veriler anlık olarak izlenebiliyor. Kanal Çağrı Yönetimi sayesinde şirketler cevaplanamayan, çağrı sayılarını düşürürken, satış fırsatlarını artırıyor, anlık yoğunluklarda çağrıları alternatif lokasyonlara veya çağrı merkezlerine yönlendirerek müşterilerine kesintisiz hizmet sunabiliyor.
Çözümü en etkin kullanan şirketlerden biri de Tchibo Türkiye oldu. Alman perakende devi Tchibo, Türkiye’deki çağrı merkezi faaliyetlerinde, AloTech’in Kanal Çağrı Yönetimi çözümünü kullanarak müşteri hizmetleri stratejisini temelden değiştirdi. Türkiye çapında 56 mağazaya sahip olan Tchibo Türkiye, Kanal Çağrı Yönetimi çözümü sayesinde yanıtsız çağrıları, çağrı merkezine yönlendirerek bu birimin kapasitesini, ikiuk bu kat artırmayı hedefliyor. Tchibo Türkiye, sergilediği bu başarıyla dokuzuncu geleneksel Stevie® Ödülleri’nde Satış ve Müşteri Hizmetleri kategorisinde Finalist olma başarısını göstererek, Altın, Gümüş ya da Bronz Stevie Ödülleri’nden birini kazanmak için yarışacak.
Kazananlar Las Vegas’ta açıklanacak
Dünyanın en prestijli kurumsal ödülleri arasında yer alan Stevie® Ödülleri’ne bu yıl tüm dünyadan bin 900’ün üzerinde başvuru yapıldı. Dünya çapında 140’a yakın profesyonel, müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi alanında başarılı olan şirketleri birbirinden farklı kategorilerde verilen ödüller için değerlendirmeye tabi tuttu.
Alotech Yönetici ortağı Birkan Babakol, yarışmada final süreciyle ilgili şunları söylüyor: “Tchibo ile birlikte gerçekleştirdiğimiz örnek projenin, dünyanın en prestijli ödüllerinden birinde finale kalması bizim için gurur verici. Kanal Çağrı Yönetimi çözümünün avantajlarını giderek daha fazla şirket benimsiyor. Katma değerli çözümlerimizi gerek Türkiye’ye gerekse dünyanın farklı bölgelerine tanıtmaya devam edeceğiz.”
Stevie Ödülleri Kurucusu ve Başkanı Michael Gallagher ise şu değerlendirmeyi yapıyor: “Satış ve Müşteri Hizmetleri kategorisindeki Stevie Ödülleri uluslararası ödül programlarımızın en hızlı büyüyenlerinden biri. Aday sayısının niceliği, adayların niteliğini de beraberinde getiriyor. Bu yılki finalistleri tebrik ediyor ve değerlendirmenin bir sonraki safhasında onlara başarılar diliyoruz.”
Ödül kazananlar 27 Şubat tarihinde ABD Las Vegas’ta yapılacak törende açıklanacak.