Teleperformance Türkiye çalışma arkadaşları arıyor

Dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı Teleperformance Türkiye, 18-19 Kasım tarihlerinde Dedeman Otel’de düzenleyecekleri İş Fuarı ile çağrı merkezi sektöründe ilk etapta 250 kişilik yeni istihdam yaratmayı hedefliyor. Şirketin orta vadedeki hedefi ise, İstanbul lokasyonunda farklı yabancı dillerde yetkin 1000 kişilik bir çağrı merkezi oluşturmak.


Dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcılarından Teleperformance Türkiye, 18-19 Kasım tarihlerinde Dedeman Otel’de çağrı merkezi sektöründe görev almaya istekli potansiyel çalışanlara yönelik bir “Yabancı Dil İş Fuarı” organize edeceğini duyurdu. Bugüne kadar İstanbul, Uşak ve Trabzon’da bulunan 3 merkezinde görev alan 2000’in üzerinde çalışanıyla müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunan Teleperformance Türkiye, İş Fuarı aracılığıyla İstanbul lokasyonunu Avrupa’ya hizmet veren çok dilli bir merkez haline dönüştürmeyi hedefliyor. Bu amaç doğrultusunda istihdamı arttırmaya odaklanan Teleperformance Türkiye yetkilileri, fuar kapsamında hem şirketi tanıtacaklar hem de İngilizce, Almanca, Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca ve diğer dillerde müşteri temsilcisi olarak görev alabilecek adaylar ile mülakat yaparak işe alımların en önemli ayağını gerçekleştirecekler.

Yaklaşan “İş Fuarı”nın kendilerini heyecanlandıran bir organizasyon olduğunu ifade eden Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan, fuara ilişkin beklentilerini şu sözlerle dile getirdi: “İş Fuarı kapsamında İngilizce, Almanca, Felemenkçe, Fransızca, İspanyolca ve İtalyanca olarak belirlediğimiz 6 dilde aday potansiyelini ölçebilmeyi ve orta vadede Türkiye’yi çok dilli bir merkez haline getirmek üzere adımlarımızı büyütmeyi arzu ediyoruz. Teleperformance Türkiye olarak, yakın kıyı (nearshore) operasyonlarımızda şu an için aradığımız özellikler, bu dilleri ana dil seviyesinde konuşabilme becerisi, 18 yaşını doldurmuş olmak, lise ve dengi bir okuldan mezun olmak, düzgün diksiyona ve kuvvetli iletişim becerilerine sahip olmak olarak sıralanıyor. Çok kültürlü bir çalışma ortamı sunmamız sebebiyle buna uyum sağlayabilecek kişileri tercih ediyoruz. İşe alımlarda adayların dürüstlük, profesyonellik, saygı, yenilikçilik ve bağlılık olarak sıraladığımız Teleperformance’ın temel kurum değerlerine sahip olmalarına da özen gösteriyoruz. Bunlarla birlikte, hizmet verdiğimiz müşterimizin uzmanlık alanına ve sunulacak hizmetin içeriğine uygun özellikte bilgi birikimi de arıyoruz. Biz, sektörün kendi liderlerini yetiştirmesi gerektiğine inanıyoruz. Teleperformance Türkiye olarak eğitim ve kariyer imkânları sunuyor, işinde uzmanlaşmak ve yükselmek isteyenler için olumlu bir gelecek vaat ediyoruz. Teleperformance ailesinde bu şekilde kariyerlerine devam eden bir çok arkadaşımız bulunuyor.”

Halihazırda çağrı merkezlerinde ana dil seviyesinde Almanca ve İngilizce konuşan 250 çalışanlarıyla Almanya’ya ve Türkiye’de yaşayan yabancılara hizmet sunduklarına dikkat çeken Utkan, Almanca ve İngilizce alanında sahip oldukları yetkinliğe diğer dillerde de ulaşarak müşteri portföylerini genişletmenin en büyük hedefleri arasında yer aldığını belirtti.

Engin Utkan, “Gerçekleştireceğimiz İş Fuarı ile sektörde ilk etapta 250 kişilik ek istihdam yaratarak, çok dilde destek verecek toplam 500 kişilik bir merkez oluşturmayı hedefliyoruz. Orta vadede baktığımızda bu sayıyı 1000 kişiye çıkarabileceğimize inanıyoruz” diyerek müşteri hizmetleri sektöründe istihdam yaratılmasına verdikleri öneme vurgu yaptı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu