Korona salgınına yönelik alınan tedbirler nedeniyle artık pek çok teknoloji mağazası satışlarını online mağazaları üzerinden yapıyor. Böyle olunca tüketicilerin online alışveriş sırasında danışma, uygun ürünü belirleme konusunda destek ihtiyacı oluştu...
TP-Link, daha önce mağazalarda satış destek ekiplerinin verdiği bu hizmeti, artık Canlı Destek Hattı’ndan sunmaya başladı. Herhangi bir online mağazadan TP-Link ağ ürünü almak isteyen biri, bu sırada ya da hemen öncesinde TP-Link web sitesindeki Canlı Destek Hattı’ndan yardım alarak, doğru ürünü belirleyebilecek. Evin özelliği, kaç cihazın ağa bağlandığı, gereksinim ya da sorunun ne olduğu, bütçenin boyutu gibi sorularda tüketicinin en doğru ve uygun ürünü belirlemesine yardımcı olunacak.
Böylece TP-Link, sosyal mesafenin korunduğu bugünlerde, sanal ortamda satış öncesinde tüketicilerin yanında olmayı sürdürecek.
TP-Link ürünü almak isteyenler haftanın her günü 09.00-24.00 saatleri arasında bu hizmete ulaşabilecek.