“2014 yılında Türkiye pazarında dünyadaki eğilimlere paralel olarak esnek ekran teknolojileri ağırlık kazandı” diyen LG Electronics Türkiye Mobil İletişim Satış Bölüm Başkanı Ufuk Gürsoy, tüketici elektroniği pazarında markaların tüketicilerin büyük ilgi gösterdiği ve kullanım kolaylığı sunan bu ürünlere ağırlık vermeyi sürdüreceğini söylüyor. Gürsoy, 2015 öngörülerini şu şekilde açıklıyor: “Dünya devlerinin 2013 ve 2014 içinde gelişim sinyali verdiği bu konu, TV’ler dışında, cep telefonlarında da yaygınlık kazanacak. İleri dönemlerde de başka ürün gamlarına bile yansıyabilir esnek ekran eğilimi. Curved OLED TV’leri 2013’te duymaya başladık, 2014’te bu TV’ler daha fazla hayatımızda olduğu gibi hayatlarımızda fark yaratmaya devam edecek. Yeniliklere açık Türk tüketicisinin bu değişimlere her zaman olduğu gibi kolay uyum sağlayacağını tahmin ediyoruz. Şu anda tüketici elektroniğinde ULTRA HD ve Curved OLED TV’ler gündemde ve kullanıcıların evlerine girmeye ve eğlenceyi artırmaya başladı. Curved OLED TV teknolojisinin farklı ebatlarda TV’leri hızla yayılmaya başladı. Bu, 2015’te Türkiye’de daha fazla hız kazanacak diye düşünüyoruz.”
Mobilde Ar-Ge önemli
Mobil pazar konusunda da “Belli bir doygunluğa ulaştığı halde gelişimlerin devam edeceğini ve inovasyonun daha da önem kazanacağını öngörüyoruz” diyen “Kullanıcılar artık daha fazla yenilik görmek istiyor. Buna yatırım yapıp Ar-Ge çalışmalarını böyle konumlandıran şirketler yarışta bir adım öne geçecek” açıklamasında bulunuyor. Teknik olarak da akıllı cep telefonlarının ekranlarında daha fazla büyüme olacağını öngörüyor.