Twitter, işletmeler için doğrulama programına ilk erişenler arasında yer alacak kişilerin kayıtlarını kabul etmeye başladı. Şirket, duyurusunda kayıt formuna bir bağlantıyla birlikte daha önce Blue for Business olarak bilindiğini söyledi.
İşletmelerin, bekleme listesine alınmak üzere adlarını, Twitter kullanıcı adlarını ve web sitelerini göndermeleri gerekecek. Ayrıca boyutlarını ve beklenen bağlı hesap sayısını da belirtmeleri gerekiyor. Yapılan duyuru, Twitter’ın şirketleri, ünlüleri ve diğer yüksek profilli kişilikleri taklit eden bir grup doğrulanmış trolün ortaya çıkmasına neden olan ücretli doğrulama sisteminin oldukça ses getiren lansmanından sonra geldi. Yaklaşan bu özellik, sorunun ele alınmasına yardımcı olmayı ve belirli bir işletmenin parçası olduğunu iddia eden kullanıcıların söyledikleri kişi olmalarını sağlamayı amaçlıyor.
Musk ayrıca web sitesinin farklı renklerde onay işaretleri sunacağını da duyuruyor. Şirketler için altın, hükümetler için gri ve bireyler için mavi. Bu, rastgele kullanıcılar için bir şirket ya da bir devlet kurumu olarak poz vermeyi zorlaştırıyor. Şirket nihayetinde, taklitçilerin akını sebebiyle Blue’nun ilk sunumunu duraklatmak zorunda kaldı ve ardından onu Aralık ayında aylık 11 dolarlık bir fiyat etiketi ile yeniden piyasaya sürdü.
Musk, Twitter’ın tweet öneri kodunu yayınlayacağını ve tweet ile hesap durumunu en geç gelecek ay görünür hale getireceğini de açıkladı. Muhtemelen bu, kullanıcıların gölge yasaklı olup olmadıklarını ve tweetlerinin diğer insanlara görünmediğini bilecekleri anlamına geliyor. Ayrıca, web sitesinin yer imi düğmesini tweet ayrıntıları sayfasına taşıdığını ve resim otomatik kırpma özelliğini önümüzdeki hafta düzelteceğini duyurdu.