Kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik analizi konusunda firmalara danışmanlık hizmeti veren Userspots, kullanıcı deneyimi (UX) konusunda önemli bir adım atarak, MENA (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) bölgesinin ilk ve en büyük UX Alive Konferansı’nı İstanbul’da gerçekleştirecek. ‘ExperienceEverywhere’ (Deneyim Her Yerde) ana teması ile 13-14 Mayıs 2015 tarihlerinde düzenlenecek konferansta Facebook ve Google gibi internet devlerinden önemli isimler yer alacak. Ayrıca, Apple, Disney ve CNN gibi markalara içerik stratejisi, pazarlama iletişimi ve dijital üretimler konularında danışmanlık hizmeti sunan Ashwin Sodhi, CXPartners kurucu ortağı Giles Colborn ve dünyaca ünlü endüstriyel tasarımcı Job Jansweijer gibi konuşmacılar da katılacak.
Markalara kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik analizi konusunda danışmanlık hizmeti veren öncü firma Userspots, kullanıcı deneyimi (UX) tasarımını tüm yönleriyle kucaklayan geniş perspektifli bir konferans düzenliyor. 13-14 Mayıs 2015 tarihlerinde İstanbul Wyndham Grand Levent’te gerçekleşecek olan organizasyon ‘ExperienceEverywhere’ ana temasına sahip olacak.
MENA bölgesinin ilk ve en büyük UX Alive organizasyonu olacak konferansta Omnichannel, finans, e-ticaret, mobil, dijital medya, içerik, startup ve UX metodolojisi üzerine konuşmalar ve workshoplar düzenlenecek.
Kullanıcı deneyimi neler kazandırıyor?
“Kullanıcı Deneyimi Tasarımı” ve “Kullanılabilirlik” konularında konuşmalar yapmak ve deneyimlerini paylaşmak için dünyanın önde gelen ödüllü tasarımcıları İstanbul’a gelecek. Konferansta, kullanıcı deneyimi ekiplerinin organizasyonlar içerisinde nasıl konumlandırılacağına dair fikirler, kullanıcı deneyiminin markalara neler kazandırdığı gibi konular sektörün önde gelen tasarımcıları tarafından anlatılacak. Bunun yanı sıra, arayüz tasarımı, deneyim tasarımı, kullanıcı araştırmaları, pazarlama ve yazılımda deneyim tasarımının önemi, servis tasarımı gibi yenilikçi birçok konu üzerinde konusunda uzman kişiler tarafından workshoplar gerçekleştirilecek.
Yurtiçinden ve yurtdışından dünyaca ünlü tasarımcıların ve UX alanında uzman kişilerin konuşmacı olarak katılacağı konferans, sektörün önde gelen yazılımcıları, araştırmacıları, pazarlamacılarını ve ilgi duyan herkesi bir araya getirmeyi hedefliyor.
Konferansta, gerçekleştirdikleri her yenilikçi hamle ile online deneyimi şekillendiren Facebook ve Google’dan önemli isimler deneyimlerini paylaşacak. Bu isimlere ek olarak, Apple, Uber, Disney ve CNN gibi büyük firmalara içerik stratejisi, pazarlama iletişimi ve dijital üretimler konularında danışmanlık hizmeti sunan Ashwin Sodhi, CXPartners’in kurucusu Giles Colborn, endüstriyel tasarımcı ve prestijli ödüllerin sahibi Job Jansweijer, Baymard Enstitüsü’nün kurucu ortağı ve e-ticaret raporlamasının ünlü ismi Christian Holst ve müşteri deneyimi ile dönüşüm oranı optimizasyonu konusunda uzman Optimizely Genel Müdürü Matt Althauser konferansta konuşmacı olacak.