Vodafone’dan iletişim servisleri atağı

Vodafone, Zengin İletişim Servisleri (Rich Communications Services-RCS) platformunu Türkiye’de kullanan ilk ve tek operatör olduğunu açıkladı.

Şirketten yapılan açıklamada, Dünya GSM Birliği (GSMA) tarafından oluşturulan, dünyada birçok operatör tarafından desteklenen Zengin İletişim Servisleri platformu, tüm akıllı cihazlardan anlık fotoğraf, video, ses kaydı gibi zengin medya içeriklerinin paylaşılmasını sağlayan iletişim platformu görevi görüyor. RCS platformu, kullanıcılara yüksek kaliteli ses aktarımı dışında mobil uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen ‘Vodafone Call+’ ve ‘Vodafone Message+’ uygulamaları ile hem arama öncesinde, hem de arama sırasında ve sonrasında olmak üzere birçok özelliği kullanma imkanı tanıyor ve hayatı kolaylaştırıyor. Vodafone’un RCS platformu altında global çapta sunduğu özelliklerden 15 ülkedeki 10 milyonu aşkın abonesi faydalanıyor. Vodafone’un Türkiye’deki abonelerine de sunduğu 4.5G uygulamaları Vodafone Call+ ve Vodafone Message+, Android ve iOS uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebiliyor.

Zengin RCS platformunu Türkiye’de kullanan ilk ve tek operatör olarak tüm Vodafone abonelerini bu deneyimi yaşamaya davet eden Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi: “Türkiye’nin Dijital Dönüşümü’ne liderlik etme vizyonumuz doğrultusunda, abonelerimizi en yeni teknolojik uygulamalarla buluşturmaya devam ediyoruz. Bu kapsamda, Vodafone Grubu’nun global tecrübelerine dayanarak, yeni nesil uygulama ve özellikleri en hızlı şekilde Türkiye’ye de sunuyor, abonelerimizin mobil iletişim teknolojilerinin tüm avantajlarını herkesten önce Vodafone farkıyla deneyimlemelerini hedefliyoruz. Hem kapsama hem de abone sayısı açısından 4.5G’nin lider operatörüyüz. Şimdi de abonelerimize sunduğumuz 4.5G uygulamaları Vodafone Call+ ve Vodafone Message+ ile RCS platformunu Türkiye’de kullanan ilk ve tek operatör olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

Vodafone olarak, müşterilerimizi faaliyetlerimizin odak noktasına alarak hizmete sunduğumuz bu özellikler, çoğu zaman şehrin ve iş hayatının yoğun temposunda aramalara cevap veremeyen ve farklı iletişim ihtiyaçlarını karşılayamayan kullanıcılarımıza büyük avantaj sağlıyor. Bu platform abonelerimizin gelen aramaların önem derecesini bilmelerini, arama sırasında ihtiyaçları olan fotoğraf, video gibi birçok içeriği alıp gönderebilmelerine imkan tanıyor. Platformun sunduğu avantajlar bununla da sınırlı kalmıyor, Call+ uygulamasını indiren abonelerimiz normal bir aramayı istediği an görüntülü konuşmaya çevirebiliyorlar. Ayrıca, telefon görüşmesi sırasında ihtiyaçları olan içeriklerin transferlerini de en hızlı şekilde gerçekleştirebiliyorlar. Konuşma sırasında paylaşılan tüm bu içeriklerin özeti de konuşma bitince kullanıcılara aktarılıyor ve unutulmasının önüne geçiliyor. Böylece, şehrin ve iş hayatının yoğun temposunu yaşayan tüm kullanıcılarımızın işlerini kolaylaştırıyoruz. Vodafone olarak, abonelerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya yönelik teknolojik uygulama ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz”.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu