Etkinliğin tanıtım fotoğrafında, insan gözünün yakından çekilmiş bir görüntüsünü gösteriyor ve “Geleceği Gör” anlamına gelen bir yazı bulunuyor. Bu bazı teknoloji analistleri tarafından tanıtılacak olan bir de akıllı gözlüğün olduğunu iddia ediyor.
Digital Chat Station teknoloji bloguna göre, ürün akıllı telefonlarla ilgili değil, aslında bir çift akıllı gözlük! Çeviride ayrıca lüks gözlük üreticisi Dior’dan da bahsediliyor. Bu da bunun her iki şirket arasında bir işbirliği olabileceği anlamına geliyor.
Xiaomi’nin akıllı gözlük lansmanı, Facebook ve Ray-Ban’in Ray-Ban Stories adlı bir çift akıllı gözlüğü duyurmasından bir hafta sonra gelmesi de ilginç. Xiaomi’nin kendi akıllı gözlüklerinin hangi özelliklere sahip olduğunu tam olarak bilinmiyor ancak 1 gün sonra tanıtımda her şey ortaya çıkacak.
Ray-Ban Stories, Xiaomi’nin akıllı gözlükleriyle rekabet halindeki tek firma olmayacak. Ayrıca, Güney Koreli güneş gözlüğü markası Gentle Monster ile ortaklaşa birkaç akıllı gözlük piyasaya süren yerel rakibi Huawei ile de rekabet ediyor. Son ürünleri, 2020’de duyurulan Huawei x Gentle Monster Eyewear II de bu rekabetin içinde olacak.