Arçelik A.Ş.’nin Türkiye operasyonlarını daha verimli yönetmek amacıyla kurduğu iştiraki Arçelik Pazarlama A.Ş.’nin Genel Müdürlüğüne, Can Dinçer atandı.
Ev teknolojilerinde dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olan Arçelik A.Ş.’nin Türkiye pazarına yönelik faaliyetlerini yürütecek Arçelik Pazarlama A.Ş.’nin Genel Müdürlüğüne, Ocak 2017 tarihi itibariyle Can Dinçer atandı. Dinçer, Türkiye pazarında bayi yönetimi, reklam ve sponsorluk faaliyetleri, envanter ve stok yönetimi, lojistik yönetimi, garanti hizmetleri yönetimi, montaj ve servis hizmetleri operasyonlarını yürütecek.
Can Dinçer’in önderliğindeki Arçelik Türkiye; güçlü, yaygın bayi ve servis ağıyla, perakende dönüşümünü devam ettirerek, dünyanın en büyük perakendecileri arasında yer almayı hedefliyor.
Can Dinçer kimdir?
İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Can Dinçer, ABD Stevens Teknoloji Enstitüsü İşletme Bölümü’nden yüksek lisans derecesi aldı. Profesyonel kariyerine 1993 yılında Arçelik A.Ş. Finansman Bölümü’nde başlayan Dinçer, 1995 yılında İhracat Bölümü’nde Bölge Satış Sorumlusu olarak görev aldı. Dinçer, 2000-2005 yılları arasında BDT ve diğer ülkelerden Sorumlu Uluslararası Satış Yöneticiliği, 2005-2009 yılları arasında Avrupa Dışı Pazarlardan Sorumlu Uluslararası Satış Direktörlüğü yaptı. 2009-2012 yıllarında Avrupa, Amerika, Asya-Pasifik’ten Sorumlu Satış Direktörü, 2012-2015 yılları arasında ise İştirakler, Amerika, Asya–Pasifik’ten Sorumlu Satış Direktörlüğü görevlerinde bulunan Dinçer, Şubat 2015’ten bu yana Arçelik A.Ş Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapıyor. Can Dinçer, Arçelik Pazarlama A.Ş.’deki Genel Müdürlük görevinin yanı sıra; Arçelik A.Ş. Ticari – Türkiye Genel Müdür Yardımcısı görevini de sürdürecek.
Arçelik A.Ş., Can Dinçer’in Ticari Türkiye Genel Müdür Yardımcılığı’nı üstlendiği son iki yılda perakende satışlarında yüzde 34’lük artış ve yurt içi satış gelirlerinde yüzde 35’lik artış ile, Türkiye pazarında başarılı bir performans sergiledi.
Can bey merhaba size ulaşmak zorunda kaldım artık 17 gündür kombimiz sıcak su arızası veriyor. Sürekli yetkili servisle görüşme yapıyoruz sonuç yok 27 Aralık gelen servis 2040 ücret çıkardı parça şu an yok yılbaşından sonra geliceğiz dediler tmm dedik. Yılbaşından sonra gelen olmadı yine biz aradık parça gelmedi ama ücret 3200 oldu dediler düşünelim ararız dedik. Aynı gün akşam üstü gelip yapın dedik bu sefer fiat 3.740 dediler 1 hafta içinde 3 ayrı fiat veriliyor. Yine tmm yapılsın dedik artık. Geldiler yeni parçayı değiştirdiler kombi yapıldı sıkıntı doğalgazda dediler 3440 TL ödeme çıkardılar verdik gitti arkadaşlar. Doğalgazcıları çağırdık onlar da baktı gaz da sıkıntı yok dediler. Yani kombi yapılmadığı halde yaptık deyip ücretini istediler tekrar aradık yedek parça getirip tekrar bakalım diyorlar dalga geçer gibi üstelik kombi 2 yıllık yıl garantili.. Garantili ürünü projesi olmadığı için ücret talep ettiler madem proje lazım bunu neden kombiyi takarken söylemediler.. Sizden ricam kombinin değişimi ve ödediğim toplamda 3700 ücretin iadesi yardımcı olurmusunuz lütfen..
Kombinin garantisi süresi 7 yıllık 2 yılda sorun çıktı